savvysunflower
New member
הפעם פחות חרוצה....
בכמה וכמה מובנים
ילדתי בן מקסים ומתקתק אצל אילנה בשבת לפנות בוקר. הלידה הייתה... אחרת
ונפלאה. הפעם לקחתי את הזמן; 8 שעות בערך
את אילנה זה הפתיע, אבל אותי זה ממש לא הטריד. דווקא היה טוב לחוות לידה אחרת ורגועה יותר, אם כי הייתה מגדירה אותה קשה יותר. ואת סיפור הלידה עוד לא כתבתי. מקווה שבימים הקרובים, כי ממש בא לי כבר לשים את זה "על נייר". אוהבת אתכן
בכמה וכמה מובנים