ארבל ושרלין
New member
העשרה לבן 4
העשרה לבן 4
שלום למשתתפות ולמשתתפים, אנחנו הורים לבן 4. הילדון מגלה כבר מגיל צעיר מאד ענין בתחומים רבים ויכולות יוצאות דופן לדעת הסביבה. בזמן האחרון הוא מתעניין במדעים (אסטרונומיה, כימיה, ביולוגיה ועוד) ואוסף ידע מספרים ומהאינטרנט. גם היכולת הורבלית שלו היא כמו של מבוגר. חברתית הוא מעורה מאד, יש לו את החבר'ה שלו מהגן והוא מעין מנהיג שלהם. הוא גם רגיש מאד ויודע לתמלל את רגשותיו. אז מה אנחנו שואלים בעצם? אז כך: עד עכשיו סברנו שטוב יהיה לו אם לא נדרבן אותו בעצמנו. ירצה-ילמד בעצמו. לא ירצה-שישחק וישתובב כמו בני גילו. השארנו אותו עוד שנה בגן פרטי רב גילאי שם הוא בין הגדולים ויש שם גם בני שנתיים, ועשינו זאת כדי שישאר עם חבריו. עד לא מזמן הוא נהנה מאד בגן. בזמן האחרון המצב השתנה: הוא לא רוצה ללכת לגן מכיוון ש (ציטוט):"משעמם לי שם", "X (החבר הטוב) כבר לא מעניין אותי", "אין לי מה לעשות שם", "אני לא רוצה ללכת לגן, רק רוצה להסתכל בספר על החלליות". הוא חוזר משם מתוסכל מאד. ביררנו, ומכל הבחינות אין בגן שום בעיה. מדובר בתחושה סוביקטיבית שלו שהוא משתעמם שם. עכשיו אנחנו מכים על חטא: אולי היינו צריכים לשלוח אותו לטרום-טרום חובה של העיריה - לומדים שם יותר? יש שם יותר תכנים? ואולי הזנחנו והיינו צריכים להכניס אותו לחוג העשרה? אין לנו בסיבה משהו שמתאים לגיל שלו. יש בכלל חוגים כאלה לגיל שלו? אנחנו מעוניינים לשמוע את דיעותיכם. היום למשל הוא לא הלך לגן. איפשרנו לו את זה כיוון שזה יום ו'. אבל כמובן שזה סידור רק להיום. מה אתם אומרים? נ.ב. אנו קוראים כאן לפעמים ומעריכים מאד את דעותיכם. ארבל.
העשרה לבן 4
שלום למשתתפות ולמשתתפים, אנחנו הורים לבן 4. הילדון מגלה כבר מגיל צעיר מאד ענין בתחומים רבים ויכולות יוצאות דופן לדעת הסביבה. בזמן האחרון הוא מתעניין במדעים (אסטרונומיה, כימיה, ביולוגיה ועוד) ואוסף ידע מספרים ומהאינטרנט. גם היכולת הורבלית שלו היא כמו של מבוגר. חברתית הוא מעורה מאד, יש לו את החבר'ה שלו מהגן והוא מעין מנהיג שלהם. הוא גם רגיש מאד ויודע לתמלל את רגשותיו. אז מה אנחנו שואלים בעצם? אז כך: עד עכשיו סברנו שטוב יהיה לו אם לא נדרבן אותו בעצמנו. ירצה-ילמד בעצמו. לא ירצה-שישחק וישתובב כמו בני גילו. השארנו אותו עוד שנה בגן פרטי רב גילאי שם הוא בין הגדולים ויש שם גם בני שנתיים, ועשינו זאת כדי שישאר עם חבריו. עד לא מזמן הוא נהנה מאד בגן. בזמן האחרון המצב השתנה: הוא לא רוצה ללכת לגן מכיוון ש (ציטוט):"משעמם לי שם", "X (החבר הטוב) כבר לא מעניין אותי", "אין לי מה לעשות שם", "אני לא רוצה ללכת לגן, רק רוצה להסתכל בספר על החלליות". הוא חוזר משם מתוסכל מאד. ביררנו, ומכל הבחינות אין בגן שום בעיה. מדובר בתחושה סוביקטיבית שלו שהוא משתעמם שם. עכשיו אנחנו מכים על חטא: אולי היינו צריכים לשלוח אותו לטרום-טרום חובה של העיריה - לומדים שם יותר? יש שם יותר תכנים? ואולי הזנחנו והיינו צריכים להכניס אותו לחוג העשרה? אין לנו בסיבה משהו שמתאים לגיל שלו. יש בכלל חוגים כאלה לגיל שלו? אנחנו מעוניינים לשמוע את דיעותיכם. היום למשל הוא לא הלך לגן. איפשרנו לו את זה כיוון שזה יום ו'. אבל כמובן שזה סידור רק להיום. מה אתם אומרים? נ.ב. אנו קוראים כאן לפעמים ומעריכים מאד את דעותיכם. ארבל.