העדכון השבועי ה-16 שלנו

iris2210

New member
גם אור שלי

עבר בהצלחה ובשלום ניתוח כפתורים ושקד שלישי. המון החלמה מהירה למתן. כל כך מהר קיבלתם תור לניתוח? לנו לקח מס' שבועות לקבל תור לניתוח. הוא היה צריך להיות בחודש שעבר אבל אור היה חולה. מקווה מאוד שתרגישו שיפור בדיבור שלו בקרוב. אנחנו כבר מרגישים שיפור אצל אור. הוא לא מתיז לצדדים שהוא אוכל פורמולה, הוא מדבר יותר. עדיין לא ברור. וגם הכי חשוב - הוא הפסיק לנחור בלילה - לא שומעים אותו. מאחלת לכם חג שמח.
 

anguly

New member
תודה על העידכון שדואג להשאיר את

כולם בעניינים - כדי שזה יהיה יעיל - אל תוציאי את עצמך מהכלל בטח לא עם הודעה כל כך חשובה ומרגשת. מזל שעמית הוסיפה לעדכון והתגובה שלי גם הייתה מה????שוב מזל טוב ושיהיה בשעה טובה! מזל טוב ושיהיה בשעה טובה גם לרחל 5 - קראתי את ההודעה המפורטת בפורום השכן - לא ידעתי שההליך הזה בכלל אפשרי - הזרעה על מחזור טבעי - וואו!!! ומזל טוב לנוש של שחר שהתחיל ללכת - כשראיתי אותו לפני כ-3 שבועות זה היה נראה קרוב מאוד והנה זה הגיע - כל הכבוד!
 

מרב.

New member
רחל5, לא הספקתי להגיב בשרשור-

אני כ"כ שמחה בשבילך על ההריון! שיהיה מקסים וארוך ועגול, תהני מכל רגע בהריון!
 
תודה סוכריה מתוקה על העדכון-

מזל טוב ענקי לסוכריה ולרחל5- שיהיה לכן הריון ארוך, עגול ומקסים! מזל טוב לנורה על ה"בן" . מזל טוב לMרוצה (אני מאושרת מהצעד הזה שלך- חושבת שיעזור לך להתאושש ולחזור לעצמך ושוב נראה חיוך ענקי...!) מזל טוב למתפטרות- מרב של איתם (תיסלם, חביבתי) ולחמניה (תעזבי מה שהבוסים אמרו, אומרים או יאמרו- שיאכלו את הלב ושימותו הקנאים !!!) חיבוק ענקי לגיא שהתחלי לאכול. חיבוק ענקי לשחר שהתחיל ללכת. חיבוק ענקי למתן ולהורים שלו על גבורת הניתוח (שעבר סוף סוף)- החלמה מהירה ואני שמחה שאתם אחרי... ברוכה הבאה לנילי של ליאל. ואחרון חביב- ליאור- שאני לא מכירה אבל נראה לי מאוד מתאים שתבחר למועמד מצטיין. מצטערת אם שכחתי מישהו, אני מנסה להתעדכן, אבל כמו שכתבתי - התחלתי לעבוד ואני בטרוף חושים (תרתי משמע) ודרך אגב- מישהו מכיר קניינים פנויים שמחפשים עבודה? אם כן, אשמח לשמוע במסרים. שבוע טוב לכולםםםםםםם
 

מאיו

New member
יש לי בעיה עם המערכת של ../images/Emo43.gif

אחזור אלייך ברגע שיתאפשר
 
למעלה