העדכון השבועי ה-16 שלנו

העדכון השבועי ה-16 שלנו ../images/Emo157.gif

אשת השבוע שלנו היתה מיכל של הדר. השרשור היה מעניין, מרחיב את הדעת, וסיפורי האדריכלים החזיקו את כולנו במתח... בשבוע הבא – פסח – אין איש שבוע (אליהו הנביא?). לעומת זאת יתקיים ה מ פ ג ש. בואו בהמוניכם!! נילי של ליאל הצטרפה אלינו השבוע – ברוכה הבאה! רחל5 בישרה על הריונה – מזל טוב לך ולבובי, הרבה אושר והריון מדהים שיהיה לך! לנורה יש *בן*. עוד מעט ליובל הקטנה יהיה אח
גיא של שירלי אכל בלי להקיא כבר כמה ארוחות ברצף!!! איזה אושר ואיזו הקלה
לרגל המאורע שירלי יזמה שרשור "בוקר טוב" יומי – אני מקווה שהמסורת תתפתח ושאף אחד לא יהסס לפתוח כזה שרשור כשבא לו. מרב. סיימה את פרק עבודתה והיא מתחילה חיים חדשים בבית, עם איתם. כולנו מתרגשים מהאומץ ומהשינוי – שיהיה לכם נהדר, מרבי!! Mרוצה העניקה לעצמה מתנת יומולדת והתפטרה מעבודת ההוראה שכה העיקה עליה. מקווה שמהר מאוד תמצאי משהו מעניין ומתגמל בתחום שלך
שחר של נוש התחיל ללכת – ברכות לצועד הצעיר!! וכברכת הפורום – שתלך רק בדרכים טובות. ליאור שלנו נבחר למועמד למצטיין חיילי ביחידת המילואים שלו. כה לחי! שיהיה לכולנו פסח שמח ורגוע וכשר (למי ששומר).
 

ligo

New member
מצאתי ומצאתי, וכולי נרגשת../images/Emo99.gif

סוכריה יקרה, את לא יודעת איך אני מאושרת כרגע. אני חושבת עלייך שנייה אחרי הבדיקה הביתית שעשית וכולי דמעות. איזה יופי, פשוט כך. גם עם יונצ'י הכול לא הלך טוב בהתחלה (ז"א הטיפול) ותראי את התוצאה! כנראה ככה זה עובד אצלך... איזה יופי-
! מתרגשת נורא בשבילך ובפעם הבאה תכניסי גם את עצמך לעדכון השבועי!
 

ligo

New member
וגם אני אעדכן שיש לנו ברי בריא

והמבין יבין...
 

חמניה1

New member
טוב שישי סיכום

סוכריה, לא יפה לשכוח את עצמך..... ודבר נוסף, עשיתי את הצעד הנכסף והתפטרתי מהעבודה. תאמינו לי מעבידים זה עם אכזר. כל עוד אתה מתאים למערכת אתה מצוין. אבל כאשר אתה עוזב, סוף העולם הגיע. חד שמח לכולם.
 

דש1דש

New member
../images/Emo24.gif אוי האכזבה....

לא נורא - העיקר שעשית את הטוב ביותר עבורך ועבור המשחפה שלך!!!! בהצלחה גם לך בדרך החדשה!!!!
 

חמניה1

New member
תודה

למען האמת, אני לא יודעת אם התאכזבתי או התעצבנתי. שמעתי משפטים איומים כמו את שורפת קשרים. נו באמת, אני נותנת להם חודשים מראש ומקבלת איומים. בעלי צודק, הייתי צריכה לתת להם חודש ושיתחננו לחודשים.
 
את אכן שורפת גשרים...

(אומרים "שורפת גשרים" , לא?
). היה לי ברור שכושי יהפוך עורו ונמר חברבורותיו. אל תתרגשי מהם. הם פשוט מתוסכלים. תתקדמי הלאה. מגשר הזהב בארה"ב הם באמת יראו לך קצת שרופים...סו וואט?
. חזקי ואמצי , יקירתי. ענת.
 

חמניה1

New member
ברור,

כל מה שרציתי זה לבלות עם כל מיני חברות בחופשת הלידה שלהן
 
כלומר :

כל מה שרצית זה "לחזור הביתה בשלום"...יו רסט יור קייס , מבחינתי (האייקון של הפטיש 5 קילו לא מופיע פתאום , משום מה).
 

מרב.

New member
יקירתי, זה פשוט ענין של אינטרסים.

עזבי שטויות, המלחמות הקטנוניות הללו. אתם נוסעים לארה"ב, מי יודע מתי תחזרו, מי יודע אם תחזרי לתחום הזה- על איזה שריפת גשרים הם מדברים???? יאללה, שיהיה בהצלחה, מאושרת שהתפטרת!
 
למעלה