המו"מ חסר משמעות לגמרי ולכן לא "צוות מיומן".1. יש הסכם עם לבנון. למה ניהל את המשא ומתן שגריר
ולא צוות מיומן ומגוון נציגים. תמיד המו"מ צריך צוות גדול.
2. למה ביבי הסביר את המו"מ הזה ניתן בשבת.
אתה טועה. הסכמים בין מדינות זה תפקיד רציניהמו"מ חסר משמעות לגמרי ולכן לא "צוות מיומן".
הרי כל המטרה של ישראל שחיזבאלה לא "יעזור" לפלסטינים,
ז"א ימצא תירוץ לירות עלינו.
אין לישראל שום סכסוך עם לבנון.
מנסים בפעם המיליון שצבא לבנון יחליף את החיזבאלה.
![]()
הכרה הדדית בריבונות - ונסיגה: ישראל ולבנון חתמו בוושינגטון על הסכם מסגרת
"המטרה לסיים את הסכסוך - ולהגיע להסדר שלום". כך אמר גורם ביטחוני בכיר, במקביל לחתימת השגרירים על ההסכם בין המדינות. רוביו הכריז על ההסכמות, והודה: "יש עוד הרבה עבודה". אחרי שהבטיח שלא תהיה נסיגה, נתניהו טען: "אזורי הפיילוט - בהמלצת צה"ל". צבא ארה"ב יפקח על כניסת צבא לבנון, לפחות בינתיים צה"ל...www.ynet.co.il
לבנון הייתה רוצה שכל הפלסטינים יחזרו אלינו מדרום לבנון לשם הם ברחו.הסכמים בין מדינות זה תפקיד רציני
שצריך להשקיע בו טיפל מקצועי ומחשבה.
מבצע אנטבה זה אנחנו נגד החוטפים - אז ברור שצריך להשקיע הרבה מחשבהמבצע אנטבה הושקעה מחשבה רבה. דיונים ארוכים.
עשרות יחידות מיוחדות. דיפלומטים. וזה מבצע שארך
פחות שעה.
1. יש הסכם עם לבנון. למה ניהל את המשא ומתן שגריר
ולא צוות מיומן ומגוון נציגים. תמיד המו"מ צריך צוות גדול.
2. למה ביבי הסביר את המו"מ הזה ניתן בשבת.
לא, אני מזמין את מפחגות הדתיות לתקוף אותו.לגבי 2 אתה רומז שכאלו תזמון ההסבר של ביבי נועד להסתיר אותו מהימין האמיתי בקואליציה ששומרים שבת ( הציונות הדתית ועוצמה יהודית ) ?
כי הצבא והמשטרה בלבנון חלשים יותר מצמר גפן ובין אם יש רצון טוב ובין אם לא, לממשלת לבנון אין שיניים כדי ליישם את החלטותיה. כך שלחתימה שלה אין ערך גם אם היא באה מכל הלב וכל הכוונות הטובות.1. יש הסכם עם לבנון. למה ניהל את המשא ומתן שגריר
ולא צוות מיומן ומגוון נציגים. תמיד המו"מ צריך צוות גדול.
2. למה ביבי הסביר את המו"מ הזה ניתן בשבת.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.