הסכם עם לבנון

jackie111

Well-known member
1. יש הסכם עם לבנון. למה ניהל את המשא ומתן שגריר
ולא צוות מיומן ומגוון נציגים. תמיד המו"מ צריך צוות גדול.
2. למה ביבי הסביר את המו"מ הזה ניתן בשבת.
 
1. יש הסכם עם לבנון. למה ניהל את המשא ומתן שגריר
ולא צוות מיומן ומגוון נציגים. תמיד המו"מ צריך צוות גדול.
2. למה ביבי הסביר את המו"מ הזה ניתן בשבת.
המו"מ חסר משמעות לגמרי ולכן לא "צוות מיומן".

הרי כל המטרה של ישראל שחיזבאלה לא "יעזור" לפלסטינים,

ז"א ימצא תירוץ לירות עלינו.

אין לישראל שום סכסוך עם לבנון.

מנסים בפעם המיליון שצבא לבנון יחליף את החיזבאלה.

 
למעלה