"המטרה לסיים את הסכסוך - ולהגיע להסדר שלום". כך אמר גורם ביטחוני בכיר, במקביל לחתימת השגרירים על ההסכם בין המדינות. רוביו הכריז על ההסכמות, והודה: "יש עוד הרבה עבודה". אחרי שהבטיח שלא תהיה נסיגה, נתניהו טען: "אזורי הפיילוט - בהמלצת צה"ל". צבא ארה"ב יפקח על כניסת צבא לבנון, לפחות בינתיים צה"ל...
www.ynet.co.il