המפגש

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
לא זוכר במדוייק, אבל מעט פרטים.

מה קרה באוטובוס הדמים
כמה הרוגים/ניצולים היו ?
לא זוכר במדוייק, אבל מעט פרטים.
אוטובוס "סקאניה" שהיה בנסיעה מיוחדת בטיול של משפחות עובדי אגד נחטף ע"י מחבלים ליד קיבוץ מעגן מיכאל לאחר שהמחבלים הגיעו לחוף מעגן מיכאל מהים והרגו שם ציירת שהיתה על החוף. לאחר מכן הם השתלטו על האוטובוס ודהרו איתו בכביש החוף לכיוון ת"א עד שנעצרו בידי כוחות הביטחון ליד צומת הקאונטרי קלאב (מה שנקרא היום "צומת גלילות"). שם היה קרב עם כוחות הביטחון, והתוצאות היו איומות. אינני זוכר במדוייק את מספר הנפגעים (היו גם כמה ניצולים) אבל זה היה משהו איום ונורא.
 

mister K

New member
טעות בדגם

אוטובוס הדמים

אוטובוס הדמים (כך הוא כונה אז) אכן הי סקניה, וזה היה טיול של חברי אגד,והאוטובוס הזה היה דוקא הדגם הזה שלקחתי מאתר המוזיאו, היום הזה זה הנס הכי גדול שקרה לי, חזרנו מחיפה וממש מתוך גחמה רגעית עלינו על הכביש הישן, ונסענו בנחת כאשר בכביש המקביל מתרחשת הדרמה, היינו בעלי הבן הגדול ואני בהריון השני, בסימקה ישנה וכמובן בלי רדיו, ורק שהגענו הביתה הבנו איזה נס קרה לנו. ב-11.3.78
טעות בדגם
"אוטובוס הדמים", הלא הוא 88-191, היה דווקא סקאניה עם מרכב ישראלי, ולא הדגם שציינת. תמונה שלו מיום הפיגוע, 11/3/1978, בעודו עולה באש, מופיעה בספר "אגד-קווים ונקודות" מאת מנחם מיכלסון, בעמוד 115.
 

ארזS

New member
לא הבנתי מי טעה

טעות בדגם
"אוטובוס הדמים", הלא הוא 88-191, היה דווקא סקאניה עם מרכב ישראלי, ולא הדגם שציינת. תמונה שלו מיום הפיגוע, 11/3/1978, בעודו עולה באש, מופיעה בספר "אגד-קווים ונקודות" מאת מנחם מיכלסון, בעמוד 115.
לא הבנתי מי טעה
האם אני טעיתי או ש"ליילנד" טעתה.
 

ליילנד

New member
../images/Emo51.gif קיבלתי

טעות בדגם
"אוטובוס הדמים", הלא הוא 88-191, היה דווקא סקאניה עם מרכב ישראלי, ולא הדגם שציינת. תמונה שלו מיום הפיגוע, 11/3/1978, בעודו עולה באש, מופיעה בספר "אגד-קווים ונקודות" מאת מנחם מיכלסון, בעמוד 115.
קיבלתי
אם כך הטעות הזו הולכת איתי מאז האירוע עצמו.
 

ארזS

New member
תמונה מס' 4 - גם זה תחבורה ציבורית.

שבוע טוב לכולם.
זהו. השבת יצאה והצטרפתי אליכם לפורום. שמחתי לראות שהתקלה בתפוז תוקנה ואפשר להעלות קבצים. אז דבר ראשון אני מקווה שאורן לא יכעס שאני מעלה יותר מ-5 תמונות... אבל זה הרי משהו מיוחד. לא ? אז הנה אני מתחיל מייד להעלות מקצת מתוך 71 תמונות שצילמתי בסה"כ ביום שישי. אני מבקש לציין בהזדמנות זאת שצילמתי תמונות נוספות לפני המפגש בחניון של דן באזור ותמונות אלה, שחלקן מיוחדות מאוד אך לא שייכות למפגש אשרשר בנפרד כמובן. אז הנה הנה תיכף זה מתחיל...
תמונה מס' 4 - גם זה תחבורה ציבורית.
בעוד אנחנו מתאספים בכניסה למוזיאון נשמע מעלינו רעש של מטוס. כידוע לכם אני חובב מטוסים ולא רק אוטובוסים, אז תרשו לי להעלות בשירשור הזה גם את התמונה של הג'אמבו 747 הזה של אל-על. השעה היתה מעט אחרי 10:00 בבוקר. אז אם אני עושה חשבון נכון (מהמידע שיש לי...) אז הג'אמבו הזה המריא ב-10:00 וזאת אומרת שהוא עכשיו בטיסה מס' 007 לניו יורק.
 
מכיוון שמדובר ביום שישי

תמונה מס' 4 - גם זה תחבורה ציבורית.
בעוד אנחנו מתאספים בכניסה למוזיאון נשמע מעלינו רעש של מטוס. כידוע לכם אני חובב מטוסים ולא רק אוטובוסים, אז תרשו לי להעלות בשירשור הזה גם את התמונה של הג'אמבו 747 הזה של אל-על. השעה היתה מעט אחרי 10:00 בבוקר. אז אם אני עושה חשבון נכון (מהמידע שיש לי...) אז הג'אמבו הזה המריא ב-10:00 וזאת אומרת שהוא עכשיו בטיסה מס' 007 לניו יורק.
מכיוון שמדובר ביום שישי
הטיסה היא 315 ללונדון.
 

oren*

New member
איזו תפיסה ../images/Emo47.gif השיער שלי עף פה

תמונה מס' 4 - גם זה תחבורה ציבורית.
בעוד אנחנו מתאספים בכניסה למוזיאון נשמע מעלינו רעש של מטוס. כידוע לכם אני חובב מטוסים ולא רק אוטובוסים, אז תרשו לי להעלות בשירשור הזה גם את התמונה של הג'אמבו 747 הזה של אל-על. השעה היתה מעט אחרי 10:00 בבוקר. אז אם אני עושה חשבון נכון (מהמידע שיש לי...) אז הג'אמבו הזה המריא ב-10:00 וזאת אומרת שהוא עכשיו בטיסה מס' 007 לניו יורק.
איזו תפיסה
השיער שלי עף פה
מהמנועים...
 

david80

Active member
וגם זה תחבורה ציבורית!!!

תמונה מס' 4 - גם זה תחבורה ציבורית.
בעוד אנחנו מתאספים בכניסה למוזיאון נשמע מעלינו רעש של מטוס. כידוע לכם אני חובב מטוסים ולא רק אוטובוסים, אז תרשו לי להעלות בשירשור הזה גם את התמונה של הג'אמבו 747 הזה של אל-על. השעה היתה מעט אחרי 10:00 בבוקר. אז אם אני עושה חשבון נכון (מהמידע שיש לי...) אז הג'אמבו הזה המריא ב-10:00 וזאת אומרת שהוא עכשיו בטיסה מס' 007 לניו יורק.
וגם זה תחבורה ציבורית!!!
 

david80

Active member
תחבורה ציבורית בתוך תחבורה ציבורית!

תמונה מס' 4 - גם זה תחבורה ציבורית.
בעוד אנחנו מתאספים בכניסה למוזיאון נשמע מעלינו רעש של מטוס. כידוע לכם אני חובב מטוסים ולא רק אוטובוסים, אז תרשו לי להעלות בשירשור הזה גם את התמונה של הג'אמבו 747 הזה של אל-על. השעה היתה מעט אחרי 10:00 בבוקר. אז אם אני עושה חשבון נכון (מהמידע שיש לי...) אז הג'אמבו הזה המריא ב-10:00 וזאת אומרת שהוא עכשיו בטיסה מס' 007 לניו יורק.
תחבורה ציבורית בתוך תחבורה ציבורית!
 

david80

Active member
עוד אחת, והיא משלנו!../images/Emo13.gif

תמונה מס' 4 - גם זה תחבורה ציבורית.
בעוד אנחנו מתאספים בכניסה למוזיאון נשמע מעלינו רעש של מטוס. כידוע לכם אני חובב מטוסים ולא רק אוטובוסים, אז תרשו לי להעלות בשירשור הזה גם את התמונה של הג'אמבו 747 הזה של אל-על. השעה היתה מעט אחרי 10:00 בבוקר. אז אם אני עושה חשבון נכון (מהמידע שיש לי...) אז הג'אמבו הזה המריא ב-10:00 וזאת אומרת שהוא עכשיו בטיסה מס' 007 לניו יורק.
עוד אחת, והיא משלנו!
 

ארזS

New member
תמונה מס' 5 : מבט כללי מימין...

שבוע טוב לכולם.
זהו. השבת יצאה והצטרפתי אליכם לפורום. שמחתי לראות שהתקלה בתפוז תוקנה ואפשר להעלות קבצים. אז דבר ראשון אני מקווה שאורן לא יכעס שאני מעלה יותר מ-5 תמונות... אבל זה הרי משהו מיוחד. לא ? אז הנה אני מתחיל מייד להעלות מקצת מתוך 71 תמונות שצילמתי בסה"כ ביום שישי. אני מבקש לציין בהזדמנות זאת שצילמתי תמונות נוספות לפני המפגש בחניון של דן באזור ותמונות אלה, שחלקן מיוחדות מאוד אך לא שייכות למפגש אשרשר בנפרד כמובן. אז הנה הנה תיכף זה מתחיל...
תמונה מס' 5 : מבט כללי מימין...
 

ארזS

New member
תמונה מס' 6 : מבט כללי משמאל...

שבוע טוב לכולם.
זהו. השבת יצאה והצטרפתי אליכם לפורום. שמחתי לראות שהתקלה בתפוז תוקנה ואפשר להעלות קבצים. אז דבר ראשון אני מקווה שאורן לא יכעס שאני מעלה יותר מ-5 תמונות... אבל זה הרי משהו מיוחד. לא ? אז הנה אני מתחיל מייד להעלות מקצת מתוך 71 תמונות שצילמתי בסה"כ ביום שישי. אני מבקש לציין בהזדמנות זאת שצילמתי תמונות נוספות לפני המפגש בחניון של דן באזור ותמונות אלה, שחלקן מיוחדות מאוד אך לא שייכות למפגש אשרשר בנפרד כמובן. אז הנה הנה תיכף זה מתחיל...
תמונה מס' 6 : מבט כללי משמאל...
 

ארזS

New member
תמונה מס' 7 : טובים השניים מן האחד.

שבוע טוב לכולם.
זהו. השבת יצאה והצטרפתי אליכם לפורום. שמחתי לראות שהתקלה בתפוז תוקנה ואפשר להעלות קבצים. אז דבר ראשון אני מקווה שאורן לא יכעס שאני מעלה יותר מ-5 תמונות... אבל זה הרי משהו מיוחד. לא ? אז הנה אני מתחיל מייד להעלות מקצת מתוך 71 תמונות שצילמתי בסה"כ ביום שישי. אני מבקש לציין בהזדמנות זאת שצילמתי תמונות נוספות לפני המפגש בחניון של דן באזור ותמונות אלה, שחלקן מיוחדות מאוד אך לא שייכות למפגש אשרשר בנפרד כמובן. אז הנה הנה תיכף זה מתחיל...
תמונה מס' 7 : טובים השניים מן האחד.
שני אוטובוסים "ליילנד רויאל טייגר" .
 

ארזS

New member
הערת ביניים לאורן וגם לכל החברים.

תמונה מס' 7 : טובים השניים מן האחד.
שני אוטובוסים "ליילנד רויאל טייגר" .
הערת ביניים לאורן וגם לכל החברים.
ביום שני הקרוב אני אמור לצאת עם אשתי לחופשה של כמה ימים. לכן אני מעלה הערב כמות קצת נכבדה של תמונות ואבקש סליחה אם זה קצת מוגזם בעיני מישהו.
הכוונה שלי בכל אופן טובה...
 

ליילנד

New member
אכן טובים השננים../images/Emo54.gif../images/Emo54.gif

תמונה מס' 7 : טובים השניים מן האחד.
שני אוטובוסים "ליילנד רויאל טייגר" .
אכן טובים השננים

כשהייתי במוזיאון היה אחד,ונראה לי לפי התמונות שנוספו עוד אוטובוסים, מה שאומר שחובה לבקר. ארזS תמונה מהממת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה