תמונה מס' 16 : Made in Holland
"הולנדית". ככה קראו באגד לאוטובוסים האלה (מודל 1970) שהורכבו בהולנד כמובן (ע"י חב' "ורהול") לשלדה ומנוע של ליילנד.
תמונה מס' 16 : Made in Hollandשבוע טוב לכולם.
זהו. השבת יצאה והצטרפתי אליכם לפורום. שמחתי לראות שהתקלה בתפוז תוקנה ואפשר להעלות קבצים. אז דבר ראשון אני מקווה שאורן לא יכעס שאני מעלה יותר מ-5 תמונות... אבל זה הרי משהו מיוחד. לא ? אז הנה אני מתחיל מייד להעלות מקצת מתוך 71 תמונות שצילמתי בסה"כ ביום שישי. אני מבקש לציין בהזדמנות זאת שצילמתי תמונות נוספות לפני המפגש בחניון של דן באזור ותמונות אלה, שחלקן מיוחדות מאוד אך לא שייכות למפגש אשרשר בנפרד כמובן. אז הנה הנה תיכף זה מתחיל...
"הולנדית". ככה קראו באגד לאוטובוסים האלה (מודל 1970) שהורכבו בהולנד כמובן (ע"י חב' "ורהול") לשלדה ומנוע של ליילנד.