המפגש

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
תמונה מס' 16 : Made in Holland

שבוע טוב לכולם.
זהו. השבת יצאה והצטרפתי אליכם לפורום. שמחתי לראות שהתקלה בתפוז תוקנה ואפשר להעלות קבצים. אז דבר ראשון אני מקווה שאורן לא יכעס שאני מעלה יותר מ-5 תמונות... אבל זה הרי משהו מיוחד. לא ? אז הנה אני מתחיל מייד להעלות מקצת מתוך 71 תמונות שצילמתי בסה"כ ביום שישי. אני מבקש לציין בהזדמנות זאת שצילמתי תמונות נוספות לפני המפגש בחניון של דן באזור ותמונות אלה, שחלקן מיוחדות מאוד אך לא שייכות למפגש אשרשר בנפרד כמובן. אז הנה הנה תיכף זה מתחיל...
תמונה מס' 16 : Made in Holland
"הולנדית". ככה קראו באגד לאוטובוסים האלה (מודל 1970) שהורכבו בהולנד כמובן (ע"י חב' "ורהול") לשלדה ומנוע של ליילנד.
 

יהוושע

New member
האוטובוסים האלה שירתו באזור המרכז

תמונה מס' 16 : Made in Holland
"הולנדית". ככה קראו באגד לאוטובוסים האלה (מודל 1970) שהורכבו בהולנד כמובן (ע"י חב' "ורהול") לשלדה ומנוע של ליילנד.
האוטובוסים האלה שירתו באזור המרכז
בלבד , הם לא היו בצפון. הדגמים העירוניים עם כסאות הפלסטיק ( שכסאות זהים להם היו ב"אמבטיות " ) נסעו לדעתי בעיקר בקווי ת"א-חולון-בת ים , הדגם התיירותי-בינעירוני נסע בין ת"א להרצליה , בין הרצליה לי-ם ( נסעתי בו מהרצליה לי-ם בפסח של שנת 1971 ) ובין שאר ערי השפלה .
 

ארזS

New member
זה גם מה שזכור לי.

האוטובוסים האלה שירתו באזור המרכז
בלבד , הם לא היו בצפון. הדגמים העירוניים עם כסאות הפלסטיק ( שכסאות זהים להם היו ב"אמבטיות " ) נסעו לדעתי בעיקר בקווי ת"א-חולון-בת ים , הדגם התיירותי-בינעירוני נסע בין ת"א להרצליה , בין הרצליה לי-ם ( נסעתי בו מהרצליה לי-ם בפסח של שנת 1971 ) ובין שאר ערי השפלה .
זה גם מה שזכור לי.
יחד עם זאת, בשלבים מסויימים כשנכנסו אוטובוסים חדשים אז אגד העביר את האוטובוסים הישנים יותר בין האיזורים השונים וזכורים לי כמה מקרים כאלה.
 

ארזS

New member
תמונה מס' 17 : בסימן חדש .

שבוע טוב לכולם.
זהו. השבת יצאה והצטרפתי אליכם לפורום. שמחתי לראות שהתקלה בתפוז תוקנה ואפשר להעלות קבצים. אז דבר ראשון אני מקווה שאורן לא יכעס שאני מעלה יותר מ-5 תמונות... אבל זה הרי משהו מיוחד. לא ? אז הנה אני מתחיל מייד להעלות מקצת מתוך 71 תמונות שצילמתי בסה"כ ביום שישי. אני מבקש לציין בהזדמנות זאת שצילמתי תמונות נוספות לפני המפגש בחניון של דן באזור ותמונות אלה, שחלקן מיוחדות מאוד אך לא שייכות למפגש אשרשר בנפרד כמובן. אז הנה הנה תיכף זה מתחיל...
תמונה מס' 17 : בסימן חדש .
שתי מפרקיות ירוקות בחניון הצמוד.
 

ארזS

New member
תמונה מס' 18: אחרונה שלי בשירשור זה

שבוע טוב לכולם.
זהו. השבת יצאה והצטרפתי אליכם לפורום. שמחתי לראות שהתקלה בתפוז תוקנה ואפשר להעלות קבצים. אז דבר ראשון אני מקווה שאורן לא יכעס שאני מעלה יותר מ-5 תמונות... אבל זה הרי משהו מיוחד. לא ? אז הנה אני מתחיל מייד להעלות מקצת מתוך 71 תמונות שצילמתי בסה"כ ביום שישי. אני מבקש לציין בהזדמנות זאת שצילמתי תמונות נוספות לפני המפגש בחניון של דן באזור ותמונות אלה, שחלקן מיוחדות מאוד אך לא שייכות למפגש אשרשר בנפרד כמובן. אז הנה הנה תיכף זה מתחיל...
תמונה מס' 18: אחרונה שלי בשירשור זה
יניב (הגדול !!!) לוקח כמה חבר'ה טרמפ באוטובוס 4081 של "דן". וזאת כמובן ההזדמנות להגיד עוד פעם תודה ליניב הגדול !!!
 

mister K

New member
בהחלט../images/Emo70.gif

תמונה מס' 18: אחרונה שלי בשירשור זה
יניב (הגדול !!!) לוקח כמה חבר'ה טרמפ באוטובוס 4081 של "דן". וזאת כמובן ההזדמנות להגיד עוד פעם תודה ליניב הגדול !!!
בהחלט

תודה רבה ל"יניב הגדול"! ה-4081 שמורה בצורה יוצאת דופן! כמעט כמו 3643.
 

יצחקA

New member
באמת תודה ל"יניב הענק " שהביא לנו

בהחלט

תודה רבה ל"יניב הגדול"! ה-4081 שמורה בצורה יוצאת דופן! כמעט כמו 3643.
באמת תודה ל"יניב הענק " שהביא לנו
את ה 4081 האוטובוס מבין היפים ב"דן". לדעתי, מבחינת יופי מקום שני! מקום שלישי: 3643. לפני די הרבה זמן נאמר כאן בפורום ע"י אחד המשתתפים, לא זוכר בדיוק מי, כי 4081 הוא האוטובוס היחיד SL200 שצבוע בצבעים האלו ובעל טסות. ובכן,תיקון: עוד שני אוטובוסים בעלי טסות: 3643 הגדול ו 4075 שגם הוא די מושקע ( כתוב מאחורי האוטובוס באותיות לבנות: "שמור מרחק".
 

mister K

New member
ומי המכונה שבמקום הראשון?

באמת תודה ל"יניב הענק " שהביא לנו
את ה 4081 האוטובוס מבין היפים ב"דן". לדעתי, מבחינת יופי מקום שני! מקום שלישי: 3643. לפני די הרבה זמן נאמר כאן בפורום ע"י אחד המשתתפים, לא זוכר בדיוק מי, כי 4081 הוא האוטובוס היחיד SL200 שצבוע בצבעים האלו ובעל טסות. ובכן,תיקון: עוד שני אוטובוסים בעלי טסות: 3643 הגדול ו 4075 שגם הוא די מושקע ( כתוב מאחורי האוטובוס באותיות לבנות: "שמור מרחק".
ומי המכונה שבמקום הראשון?
 

יצחקA

New member
לא יודע מה דעתך, לדעתי ב "דן"

ומי המכונה שבמקום הראשון?
לא יודע מה דעתך, לדעתי ב "דן"
המכונה הנמצאת במקום הראשון היא ה 7001. אם יורידו את הכרזה של רמת השרון, יחזירו את הטסות הכחולות וקצת ינקו אותה, זאת תהיה המכונה הכי יפה ב"דן". אולי היום הכרזה דהוייה וזה לא מוסיף יופי. דוגמא להשקעה ניתן לראות ב 4081: לפני 4 שנים אוטובוס זה נסע בקו 5 ועליו כתוב "קו העיר". הוא לא היה מיוחד ונראה אותו דבר כמו שאר האוטובוסים... הוא נימנה עם יתר האוטובוסים ששרתו בקו 5: עם 4055, 4056, 4077 ועוד. לאחר שצבעו אותו ושמו טסות תראה מה יצא... יצירת אומנות!!!
 

ארזS

New member
אמנם לא שאלת לדעתי...

לא יודע מה דעתך, לדעתי ב "דן"
המכונה הנמצאת במקום הראשון היא ה 7001. אם יורידו את הכרזה של רמת השרון, יחזירו את הטסות הכחולות וקצת ינקו אותה, זאת תהיה המכונה הכי יפה ב"דן". אולי היום הכרזה דהוייה וזה לא מוסיף יופי. דוגמא להשקעה ניתן לראות ב 4081: לפני 4 שנים אוטובוס זה נסע בקו 5 ועליו כתוב "קו העיר". הוא לא היה מיוחד ונראה אותו דבר כמו שאר האוטובוסים... הוא נימנה עם יתר האוטובוסים ששרתו בקו 5: עם 4055, 4056, 4077 ועוד. לאחר שצבעו אותו ושמו טסות תראה מה יצא... יצירת אומנות!!!
אמנם לא שאלת לדעתי...
אני אישית לא מחזיק כל כך מ-7001 . שאר שלושת האוטובוסים (4081 , 2304 , 3643 ) נראים כמו שהם נראים בזכות העובדה שרק נהג אחד או שניים עובדים עליהם ושומרים עליהם ומטפחים אותם יותר מאשר הם שומרים על הפרייבט שלהם ומטפחים אותו... 2304 של יניב הגדול. 3643 של האחים מזרחי ו-4081 של רמי ספיר. דרך אגב, אם נכונה השמועה ששמעתי ביום שישי אז בסוף שנת 2003 "דן" ישביתו את 3643 על אפם וחמתם של האחים מזרחי. הייתי ממליץ לשמור את האוטובוס הזה ולא לפרק אותו כפי שנהוג לעשות ב"דן" עם אוטובוסים מושבתים, וגם לא למכור אותו כפי שמוכרים אוטובוסים אחרים. פשוט לשמור ולשמר אותו. ואולי בכלל הגיע הזמן שגם ב"דן" יהיה מוזיאון כמו באגד !
 

יצחקA

New member
3643 צריך לעמוד במוזאון רכב היסטורי

אמנם לא שאלת לדעתי...
אני אישית לא מחזיק כל כך מ-7001 . שאר שלושת האוטובוסים (4081 , 2304 , 3643 ) נראים כמו שהם נראים בזכות העובדה שרק נהג אחד או שניים עובדים עליהם ושומרים עליהם ומטפחים אותם יותר מאשר הם שומרים על הפרייבט שלהם ומטפחים אותו... 2304 של יניב הגדול. 3643 של האחים מזרחי ו-4081 של רמי ספיר. דרך אגב, אם נכונה השמועה ששמעתי ביום שישי אז בסוף שנת 2003 "דן" ישביתו את 3643 על אפם וחמתם של האחים מזרחי. הייתי ממליץ לשמור את האוטובוס הזה ולא לפרק אותו כפי שנהוג לעשות ב"דן" עם אוטובוסים מושבתים, וגם לא למכור אותו כפי שמוכרים אוטובוסים אחרים. פשוט לשמור ולשמר אותו. ואולי בכלל הגיע הזמן שגם ב"דן" יהיה מוזיאון כמו באגד !
3643 צריך לעמוד במוזאון רכב היסטורי
ובמקרה הזה: מוזיאון "אגד". לכל דבר טוב יש סוף ( אף על פי שלדעתי סוף השירות של 3643 צריך לבוא בעוד כ 10 שנים).
 

ארזS

New member
הנה עוד 4 תמונות מיום שישי במוזיאון

תמונה מס' 18: אחרונה שלי בשירשור זה
יניב (הגדול !!!) לוקח כמה חבר'ה טרמפ באוטובוס 4081 של "דן". וזאת כמובן ההזדמנות להגיד עוד פעם תודה ליניב הגדול !!!
הנה עוד 4 תמונות מיום שישי במוזיאון
 

ארזS

New member
מס' 21

הנה עוד 4 תמונות מיום שישי במוזיאון
מס' 21
אוטובוס מהסוג הזה עבד במשך כמה חודשים במהלך שנת 1974 בקו 61 של "דן" עם הסמלים והצבעים של אגד. זה היה כש"דן" העבירו ל"אגד" לניסיון את האוטובוס בעל המספר הפנימי 1400 מתוצרת "באס אנד קאר" הבלגית בעל המנוע של GM האמריקנית. (למי שזוכר סיפרתי במפגש על האוטובוס שהיו לוחצים על פס צהוב כדי לצלצל, אז זה האוטובוס). מאחר וגרתי אז בבני ברק ונסעתי הרבה באוטובוס הזה זה זכור לי כחוויה מיוחדת ! מרצדס ב"דן" (והיו נוסעים ששאלו אם זה "דן" או אגד"... זאת היתה בהחלט אטרקציה).
 

ליילנד

New member
אם זכור לי נכון, היו כאלה בירושלים

מס' 21
אוטובוס מהסוג הזה עבד במשך כמה חודשים במהלך שנת 1974 בקו 61 של "דן" עם הסמלים והצבעים של אגד. זה היה כש"דן" העבירו ל"אגד" לניסיון את האוטובוס בעל המספר הפנימי 1400 מתוצרת "באס אנד קאר" הבלגית בעל המנוע של GM האמריקנית. (למי שזוכר סיפרתי במפגש על האוטובוס שהיו לוחצים על פס צהוב כדי לצלצל, אז זה האוטובוס). מאחר וגרתי אז בבני ברק ונסעתי הרבה באוטובוס הזה זה זכור לי כחוויה מיוחדת ! מרצדס ב"דן" (והיו נוסעים ששאלו אם זה "דן" או אגד"... זאת היתה בהחלט אטרקציה).
אם זכור לי נכון, היו כאלה בירושלים
 

גדדו

New member
היו גם עם מזגן.

נכון, הם עבדו בעיקר בירושלים
ולעומת זאת, האוטובוס של "דן" שאיתו נעשו ה"החלפות" עבד בקווי חולון - בת ים דווקא.
היו גם עם מזגן.
כאשר הגיעו מחליפות ה"זלדה" שהגיעו ממוזגות, אגד מיזגנה את ה"זלדות" ואפילו כמה מאלו מהדגם שבתמונה (הן קדמו ל"זלדות").
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה