לא זוכר במדוייק, אבל מעט פרטים.
אוטובוס "סקאניה" שהיה בנסיעה מיוחדת בטיול של משפחות עובדי אגד נחטף ע"י מחבלים ליד קיבוץ מעגן מיכאל לאחר שהמחבלים הגיעו לחוף מעגן מיכאל מהים והרגו שם ציירת שהיתה על החוף. לאחר מכן הם השתלטו על האוטובוס ודהרו איתו בכביש החוף לכיוון ת"א עד שנעצרו בידי כוחות הביטחון ליד צומת הקאונטרי קלאב (מה שנקרא היום "צומת גלילות"). שם היה קרב עם כוחות הביטחון, והתוצאות היו איומות. אינני זוכר במדוייק את מספר הנפגעים (היו גם כמה ניצולים) אבל זה היה משהו איום ונורא.
לא זוכר במדוייק, אבל מעט פרטים.מה קרה באוטובוס הדמים
כמה הרוגים/ניצולים היו ?
אוטובוס "סקאניה" שהיה בנסיעה מיוחדת בטיול של משפחות עובדי אגד נחטף ע"י מחבלים ליד קיבוץ מעגן מיכאל לאחר שהמחבלים הגיעו לחוף מעגן מיכאל מהים והרגו שם ציירת שהיתה על החוף. לאחר מכן הם השתלטו על האוטובוס ודהרו איתו בכביש החוף לכיוון ת"א עד שנעצרו בידי כוחות הביטחון ליד צומת הקאונטרי קלאב (מה שנקרא היום "צומת גלילות"). שם היה קרב עם כוחות הביטחון, והתוצאות היו איומות. אינני זוכר במדוייק את מספר הנפגעים (היו גם כמה ניצולים) אבל זה היה משהו איום ונורא.