סיכום המפגש ../images/Emo13.gif
אכן, המפגש הראשון של הפורום הזה מאחורינו
אחרי כל ההתלבטויות ביני לבין עצמי ואיתכם לגבי התאריך, נסיון לשכנע כמה שיותר אנשים לבוא ולשכנע אנשים שבאמת יהיה כיף, בסופו של דבר המפגש הזה היה מוצלח ביותר
עכשיו אני בטוחה שכל הבנות המקסימות שבאו יודעות שצדקתי ושמפגש פורום זה בהחלט פיצוץ
המון המון תודה ליעלי על המשחק המדהים ועל הגלויות ועל שהבאת את נירית ועל הכל בקיצור
כשישבנו ודיברנו בטלפון והעלנו רעיונות למשחק וחיפשנו בנרות שאלות לא יכולתי אפילו לתאר לעצמי את התוצר המדהים הזה שהוא כולו השקעה אדירה שלך
באמת אין כמוך
המון תודה לליאת על הסוכריות שהבאת לנו, חיממת לי את הלב
וכמובן המון המון תודה לכל שאר הבנות הנפלאות שהגיעו למפגש, ממש ממש ממש נהניתי לפגוש אתכן
ועכשיו עבור כל המאוכזבים שלא הצליחו להגיע הפעם...אני ממש ממש רוצה לארגן עוד מפגש לפני הנסיעה הנוספת שלי לחו"ל ב20 באוגוסט...אני אעלה כבר בימים הקרובים סקר אשר מכיל את כל התאריכים מה13.8 ועד ה19.8 (מתאריך סיום הסדרה ועד הנסיעה שלי), והנוהל יהיה בדיוק כמו בפעם הקודמת
כל אחד בוחר את התאריך הנוח לו ביותר, אח"כ מעלים סקר עם מספר תאריכים מצומצם יותר, ובסופו של דבר נשארים עם שני תאריכים ובוחרים תאריך למפגש השני של פורום משחק החיים
וכמו שאמרתי, הסקר יעלה בימים הקרובים, צפו בכליון עיניים
אני בהחלט מקווה שלמפגש הבא יבואו אפילו עוד יותר אנשים
אני רוצה לבקש מכל מי שצילם תמונות שאני נמצאת בהן היום במפגש לא להעלות אותן אל הפורום, או לפחות להשחיר את הפנים שלי לפני שאתם מעלים את התמונות. הפורום הזה ממש לא חסוי ואין לי חשק שכל מי שיכנס אליו יוכל לדעת מי אני ואיך אני נראית
מי שמעוניין לקבל תמונה שצולמה על-ידי במפגש מוזמן לפנות אלי ואני אעביר לו אותה באייסיקיו או במסנג'ר
טוב, אני הרוגה מעייפות ואני עפה לישון
לילה טוב לכולם