../images/Emo41.gifתשמעי מדוזית...../images/Emo41.gif
גם ההורים שלי בהתחלה לא התלהבו מהרעיון אבל מה לעשות שאני יודעת שאי אפשר להתחשב בכולם
ועזריאלי זה המקום הכי מרכזי ונגיש שיש דיברתי איתם הרבה ושיכנעתי אותם בסוף, והתכוונתי לבוא עם לי, אבל המחלה המעצבנת שלי הרסה לי את כל התוכניותתת אז אין מה לעשות...
יש לך 2 מפגשים לנסות לשכנע ולדבר איתם, אולי אם תספרי להם על המפגש שהיה והם יסכימו יותר? ואולי תנסי שהם ידברו עם שירה? או שתבואי עם חברה או מישהי מהפורום שגרה קרוב אליך? במפגש למיטב ידיעתי היו עוד כמה בנות בגילך...
אין פיתרון אחר. עזריאלי זה המקום הכי טוב למפגש (מרכזי/נגיש/נוח וגדול)