המפגש!!!

Pam Lukowski

New member
בסוף הפסקנו את המפגש באמצע.....

לא סיימנו אותו...... והפרסים היו פוסטר של ליה וירון וגלוייה של "משחק החיים"..... לקחו אותם שתי בנות שהכי היו קרובות לניצחון (נראה לי) חחחחחחחחחחחחחחחחח לי היו 4 עוגאים!!!!!!!!!
 

jenn aniston

New member
../images/Emo85.gifאף אחד לא ניצח אבל אני הייתי

הכי מובילה כי היה לי עוגאי אחד בשלב השני וליאת הייתה מקום שני!
 
אמ.

טוב. מפגש הבא כנראה אני אבוא
 

Maiush25

New member
אני לקחתי את הפוסטר של ירון וליה../images/Emo70.gif

והיו לי 5 עוגאים
חחח...
 
~../images/Emo11.gifנ"ש דחוף../images/Emo70.gif|../images/Emo70.gif../images/Emo142.gif../images/Emo124.gif~

~ למישהו יש את התמונה הראשית של משחק החיים עם כל השחקנים
תמונה ברורה וטובה
בבקשה זה ממש חשוב לי, תשתדלו
~
 

shirakl

New member
סיכום המפגש ../images/Emo13.gif

אכן, המפגש הראשון של הפורום הזה מאחורינו
אחרי כל ההתלבטויות ביני לבין עצמי ואיתכם לגבי התאריך, נסיון לשכנע כמה שיותר אנשים לבוא ולשכנע אנשים שבאמת יהיה כיף, בסופו של דבר המפגש הזה היה מוצלח ביותר
עכשיו אני בטוחה שכל הבנות המקסימות שבאו יודעות שצדקתי ושמפגש פורום זה בהחלט פיצוץ
המון המון תודה ליעלי על המשחק המדהים ועל הגלויות ועל שהבאת את נירית ועל הכל בקיצור
כשישבנו ודיברנו בטלפון והעלנו רעיונות למשחק וחיפשנו בנרות שאלות לא יכולתי אפילו לתאר לעצמי את התוצר המדהים הזה שהוא כולו השקעה אדירה שלך
באמת אין כמוך
המון תודה לליאת על הסוכריות שהבאת לנו, חיממת לי את הלב
וכמובן המון המון תודה לכל שאר הבנות הנפלאות שהגיעו למפגש, ממש ממש ממש נהניתי לפגוש אתכן
ועכשיו עבור כל המאוכזבים שלא הצליחו להגיע הפעם...אני ממש ממש רוצה לארגן עוד מפגש לפני הנסיעה הנוספת שלי לחו"ל ב20 באוגוסט...אני אעלה כבר בימים הקרובים סקר אשר מכיל את כל התאריכים מה13.8 ועד ה19.8 (מתאריך סיום הסדרה ועד הנסיעה שלי), והנוהל יהיה בדיוק כמו בפעם הקודמת
כל אחד בוחר את התאריך הנוח לו ביותר, אח"כ מעלים סקר עם מספר תאריכים מצומצם יותר, ובסופו של דבר נשארים עם שני תאריכים ובוחרים תאריך למפגש השני של פורום משחק החיים
וכמו שאמרתי, הסקר יעלה בימים הקרובים, צפו בכליון עיניים
אני בהחלט מקווה שלמפגש הבא יבואו אפילו עוד יותר אנשים
אני רוצה לבקש מכל מי שצילם תמונות שאני נמצאת בהן היום במפגש לא להעלות אותן אל הפורום, או לפחות להשחיר את הפנים שלי לפני שאתם מעלים את התמונות. הפורום הזה ממש לא חסוי ואין לי חשק שכל מי שיכנס אליו יוכל לדעת מי אני ואיך אני נראית
מי שמעוניין לקבל תמונה שצולמה על-ידי במפגש מוזמן לפנות אלי ואני אעביר לו אותה באייסיקיו או במסנג'ר
טוב, אני הרוגה מעייפות ואני עפה לישון
לילה טוב לכולם
 
:)

אני רוצה תמונה!:) שמחה שנהנתם (מפגש הבא נראה לי אני באמת אבוא) לילה טוב שיהיה.
 

Sonia Culochi56

New member
שירה!

איפה יהיה המפגש השני? כי אם בעזריאלי-אני לא בא! חוץ מזה-יש לך מסנג'ר או ICQ? המסנג'ר שלי[email protected] האי סי שלי-203181057! תעני לי בהקדם!
 

y a ® d e n a

New member
פירוט על המפגש../images/Emo70.gif../images/Emo9.gif../images/Emo34.gif../images/Emo47.gif

אני ומאי הגענו באיחור של חצי שעה, ופספסנו את נירית
חפיף, יש לנו גלויה!!
((יעל תודה רבההה
1)), הגענו וראינו לוח משחק ענקי מושקע ומהמם
((ושוב תודה רבה רבה ליעל המשקיענית והחמודה
2)). ובגלל ששתי בנות הכו קיבלנו את הדמות שלנו למשחק... אני קיבלתי את זיו מדמוני
... ומאי את שחר עדן...
.... ואז ישבנו ושיחקנו והיה ממש ממש כיף
וקיבלתי בסוף גלויה של משחק החיים, כי מי שניצחה לקבל את השלט שיעל הכינה
, הביאה לי אותו
((סורי- שחכתי את הכינוי ואת השם
...)) וחברות
יקרות מצטערת מראש על הצרחה שצרכתי בסוף- הייתי צריכה לפרוק מתחים
... ורציתי להגיד שוב- תודה ע--נ--ק--י--ת ליעל על הכל וגם לשירההההה הבובעעע
ודרך אגב
, כולכן ממש נחמדות ויאפווות
לאב יו
אני מקווה שבמפגשש הבא אולי יהיו גם בנים
.... אבל בסה"כ היה כיף ומהנההה
 

Pam Lukowski

New member
הייייי זוכרת אותי???

ישבתי מימינך ושרתי לך שירים של פיבייייייייייי
 

Dafi the Mighty

New member
וואי איזה כיף לכן שנהנתן...

כל הכבוד ליעל
רגע ואולי מישהו יספר איך הלך המשחק?! מה החוקים? נשמע מעניין!
 

Maiush25

New member
הפירוט שליייי../images/Emo70.gif../images/Emo34.gif../images/Emo23.gif../images/Emo25.gif

כמו שירדן כתבה אני והיא באנו באיחור!! אבל לא נורא!!.. וכשהגענו, היה ממש כיף! המשחק היה ממש כיף וחמוד!! (היה לי 5 עוגאי!!..חח) היה כיף לדבר ולצחוק איתכן- בנות!! ותודה מיוחד ליעל צל הנהדרת שהכינה את המשחק!! לאב יו!! בקיצור!! נהנתי מאודדד!! ואני מקווה שניפגש כולנו שוב במפגש פורום הבא!! ושכווווללם יבואווו!!!
 
למעלה