קודם כל!! כל הכבוד יעל! המשחק היה כיף!! וזה היה ממש יפה מצידך שעשית אותו.. וגם שהזמנת את נירית! (חבל שלא ראיתי אותה..חח. לא נורא!!).. ולכל השאר, מאוד נהנתי איתך!! היה כיייף!!!!
אתם כל כך חמודים!!!!!!! התאהבתי בכם!! :=) אתם ממש חמודות ויפות!!!!!!!! כולכן!!!!! והייתה מישהי שתיארה את עצמה בפניי ואמרה שהיא "שמנמנה" - חחחחחחח כל כך לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! צ'או לאב יו! ליאת, הילדה עם הג'ינס והגופיות הלבנות
ויעל, את פשוט מדהימה!!!!! יותר טוב מזה לא היה יכול להיות!!! ככה להפתיע אותנו עם ניריתתתתתת ווווואייי...... אגב, אני הילדה עם הגופייה התכלת, שבאה עם ידיד שלה