המפגש!!!

דייייי אתם מגרים אותי איזה כיף לכם

היא מה זה מתוקה ראיתי אותה היום באקזיט היא הייתה מצחיקה שם..... יעל אני רואה השקעת
כל הכבוד לך
קבלי ח"ח
כולם לתת ליעל ח"ח קדימה.......
 

Pam Lukowski

New member
ממש שימחת!! באמת קבלי ח"ח!!!

וגם על ההשקעה במשחק והכלללללל ווואי
 

jenn aniston

New member
../images/Emo85.gifשימחת אותנו זו לא מילה../images/Emo70.gif

אני חולה עליך
תודה
הגשמת לי חלום
 
../images/Emo41.gif../images/Emo65.gifגיא אריאלי../images/Emo70.gif../images/Emo99.gif../images/Emo23.gif

... מישהו יודע איפה אני אוכל להשיג עליו: תמונות, חומר, כל דבר אחר שקשור אליו
ומישהו יודע מי בנה את האתר שלו
כי הוא לא מתעדכן...
אני רוצה שהוא יעשה את הטור האישי שלו......
 
~../images/Emo11.gifיעל-תודה על הכל../images/Emo142.gif../images/Emo124.gif~

~ במיוחד על זה שהבאת את נירית
, והמשחק היה כ"כ כיפי ומדהים ומושקע לאללה
בדוגרי-כמה זמן עבדת עליו
~
 
~../images/Emo11.gifוואאאאוויי../images/Emo142.gif../images/Emo124.gif~

~ איזה משקיעניתתתתת
, אגב מה עם המפגש הבא
~
 

m G m

New member
אז מה אם היא

לא תבוא...למרות שזה היה יכול להיות נחמד מאוד!! העיקר לפגוש את כולם שאני כבר מתה לזה...
 

Maiush25

New member
איזה כיף היה../images/Emo70.gif כנסו../images/Emo70.gif ../images/Emo24.gif

קודם כל!! כל הכבוד יעל! המשחק היה כיף!! וזה היה ממש יפה מצידך שעשית אותו.. וגם שהזמנת את נירית! (חבל שלא ראיתי אותה..חח. לא נורא!!).. ולכל השאר, מאוד נהנתי איתך!! היה כיייף!!!!
 

jenn aniston

New member
../images/Emo85.gifיעל את פשוט מדהימה../images/Emo70.gif

אין לי מילים בשביל לתאר לך כמה אני מודה לך את ממש אחלה ואני מאוד נהנתי! את פשוט בן אדם מקסים
תודה תודה תודה
 
לכל מי שבא למפגש!

אתם כל כך חמודים!!!!!!! התאהבתי בכם!! :=) אתם ממש חמודות ויפות!!!!!!!! כולכן!!!!! והייתה מישהי שתיארה את עצמה בפניי ואמרה שהיא "שמנמנה" - חחחחחחח כל כך לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! צ'או לאב יו! ליאת, הילדה עם הג'ינס והגופיות הלבנות :)
 

Pam Lukowski

New member
באמת היה כיייף!!!!!!!!!!!!!

ויעל, את פשוט מדהימה!!!!! יותר טוב מזה לא היה יכול להיות!!! ככה להפתיע אותנו עם ניריתתתתתת ווווואייי...... אגב, אני הילדה עם הגופייה התכלת, שבאה עם ידיד שלה
 
~../images/Emo11.gifלכל צלמי התמונות למינהם../images/Emo42.gif~

~ שימו את התמונות מהמפגש כאן.. ואם זאת לא מצלמה דיגטלית או שסרקתם תגידו מתי בערך תשימו בפורום
~
 

shiran™

New member
המפגש../images/Emo70.gif ../images/Emo121.gif

למרות שלא הייתי הרבה זמן.... היה ממש כיף בזמן שהייתי, כולם נראו לי מאוד נחמדים. אבל יעל צל את פשוט מלכה
גם על כל ההשקעה שהשקעת
וגם בגלל שהבאת את נירית קופל קבלי ח"ח ענקקקקקקקקקקקקקי
דרך אגב - מי ניצח במשחק? ומה היה אחרי שהלכתי?
 
למעלה