א נ ג ל י ת בכיף
New member
../images/Emo24.gif לא נורא תמיד יש עוד יום ../images/Emo13.gif
ואולי כשהחבר יחזור מההורים ואם יהיה ילד טוב תפתיעי אותו עוגה קלה של דקה הכנה
ואולי כשהחבר יחזור מההורים ואם יהיה ילד טוב תפתיעי אותו עוגה קלה של דקה הכנה