המלצות?..

../images/Emo24.gif לא נורא תמיד יש עוד יום ../images/Emo13.gif

ואולי כשהחבר יחזור מההורים ואם יהיה ילד טוב תפתיעי אותו עוגה קלה של דקה הכנה
 
אחלה מתכון האם הבייצים יכולותלהיות

קרות או שחייבים להוציא מהמקרר לפני העשייה ושהייו בטמר' החדר? אהבתי את הקלילות שבמתכון תודה הולכת להוציא בייצים חג שמח
 

nwperson

New member
...

חחח.. עם כל ההפתעות שאני עושה לו, אני מתפלאת איך הוא בכלל נסע להורים... אז שוב פעם תודה.. ועוד שאלונת קטנה: איך את מקציפה ביצים עם כף? נראה לי שזה יהיה הפטנט שישנה לי את החיים!
 
למעלה