המלצות?..

nwperson

New member
המלצות?..

טוב, אז החבר נסע להורים ונטש אותי כאן לבד, בסופ"ש שאנחנו אמורים לחגוג שנה (כן כן.. אשמח לחיבוקים..) אז חשבתי לפנק את עצמי בעוגיות או בעוגה עם התה.. הבעיה היחידה היא שאין לי מערוך וגם אין לי דרך להקציף ביצים... אה כן, והחומרים די מוגבלים... יש למישהו רעיונות בשבילי?....
 

bigjack

New member
אני יכול לעזור עם ../images/Emo24.gif

בעוגיות אני יותר חלש
מציע לך לחפש במאמרי הפורום ולהתאים לך בדיוק מתכון לפי מה שיש בבית לעוגיות ממש לא צריך כלים מיוחדים ואפשר ללוש את הבצק בידיים
 

pirge

New member
עוגיות סבתא פירגה ../images/Emo3.gifמדהימניות

עוגיות פשוטות מאד מחומרים שיש בבית . אפשר להכין כדורים ולשטח אותם מעט וזהו.... מתאימות גם למכונה. הבצק עדין ואחרי האפיה מתפצפץ בפה. רוצו להכין הנה המתכון: עוגיות פשוטות לתה: 2\1 2 כוסות קמח שקית אבקת אפיה 200 גרם חמאה או מחמאה או מרגרינה רכה בטמפרטורת חדר כוס סוכר שקית סוכר וניל נהדר להוסיף תמצית שקדים או רום ,או קליפת לימון. ביצה שלמה ללוש לבצק. להכין עוגיות במכונה או כמו שאני הכנתי. רידדתי על משטח מקומח לבצק (לא דק) קרצתי בכוס עיגולים. הנחתי על ניר אפיה וסימנתי לאורך במזלג.פיזרתי סוכר. אפיה כ-20 דקות בחום 175. יוצאות כ-40 ויותר עוגיות. תהנו, מפירגה
 

קיאני

New member
היי פירגה

כמה שאלות ברשותך : איך את לשה את הבצק ? האם במג'ימיקס זה גם טוב ללישת בצק ? מה המידה של כוס קמח והאם קמח רגיל ? מה עדיף יותר .. מחמאה או חמאה ,ואם כבר חמאה אז איזה .. עם מלח או בלי ? תודה ושבת שלום .
 

pirge

New member
קיאני

אפשר במגי'מיקס או ביד. כוס =200מ"ל אפשר קמח רגיל+אבקת אפיה או קמח תופח. חמאה או כל דבר שאת אוהבת מתאים. בלי מלח כמובן. בבקשה ושבת שלום וחג שמח.
 
תשובות

בהחלט ניתן במג'ימיקס אם יש. המידה לכוס 1 קמח רגיל = 140 גרם אם רשום במתכון קמח אז הכוונה לקמח רגיל , כשמתכוונים לקמח תופח רושמים - קמח תופח. לגבי החמאה - באפיה משתמשים אך ורק בחמאה רגילה ולא מלוחה, אם צריך אז לחוד מוסיפים קורט מלח
 

קיאני

New member
פירגה את כאן ?

אני כתבתי לך הודעה למעלה בדף. הבצק לא יוצא לי בצק למה ?
 
ראשית ../images/Emo24.gif דבר שני יש הרבה

עוגות ועוגיות דלט צריך מערוך ואני הרבה פעמים מקציפה ביצים בעזרת כף
 

nwperson

New member
...

וואו! תודה לכולם... אבל יש איזושהי הצעה למשהו קצת יותר שוקולדי? יש לי קקאו ויש לי שוקולד חלב ומריר...
 

pirge

New member
עוגיות שוקולד חלב ומריר../images/Emo3.gif

עוגיות שוקולד לבן ומריר מאת:פירגה 2\1 2 כוסות קמח תופח 2 ביצים שלמות חבילה מרגרינה מזולה מומסת במיקרו (לא לגמרי) תמצית שקדים או אחרת 3----- 2- כוסות שוקולד מעורב לבן ומריר.שבור קטן. לפעמים אני שמה כוס שוקולד צ'יפס לבן וחבילה שבורה גס של שוקולד מריר 100 גרם. כוס סוכר לבן מניחים הכל בקערה ולשים לתערובת אחידה. הבצק צריך להיות נוח ליצור עוגיות. לא דביק מדי—אבל גם לא קשה. יוצרים עיגולים קטנים (לשים לב...קטנים, כי העוגיות מתפשטות באפיה---- ומועכים מעט. מרפדים תבנית גדולה בניר אפיה. מניחים את העוגיות במרווחים. 180 מעלות כ-20 עד 30 דקות יש אפשרות לאפות כדורים בלי למעוך---במנג'טים. (כמו בתמונה).... (אפשר חלק כך וחלק כך. תהנו.
 

nwperson

New member
...

יוו פירגה איזו מדהימה את!! בחיי עשית לי ממש כיף על הבוקר לראות את האיכפתיות!!!
 
עוגה כושית ספוגית

3 כפות קקאו - אני שמה שוקולית 1 כוס מים להרתיח ולהניח - שמה 1 וחצי במיקרו
בינתיים שוברת 6 ביצים מעורבב, 2 כוסות קמח תופח, 1 שקית וניל ו1/3 כוס שמן ביחד - כל התערובת הזו לערבב ביחד לאחר העירבוב מוסיפה את הקקאו והמים ביחד הכל ערבוב שני בקטנה מכניסה הכל לתנור 35 דקות לחום של 175-200 מעלות יש להכין את הסירופ אחרי או לקראת הזמן שהעוגה מוכנה סירופ: 100 גרם שוקולד מריר או רגיל - תלוי אם פרווה או לא 50 גרם חמאה או מרגרינה וקצת חלב לא חייב אם פרווה אז מים מחממת במיקרו דקה וחצי ושופכת על העוגה
 

nwperson

New member
...

יוו תודה.. אבל האמת שבדיוק הכנתי את העוגיות של פירגה, ושמתי לב שנשארה לי רק ביצה אחת.. אוף דווקא הייתי רוצה איזו עוגת שוקולד נימוחה כזו....
 
למעלה