רוז בלי ספק
למיטב הבנתי הבחור הוא יליד שיקגו, שזה בכלל יתרון גדול. אני במקומם הייתי מחסל את הקו האחורי הקיים. מנסה לפתות קבוצות עם היינריך וגורדון, ומחביא שם גם את לארי יוז והחוזה הטפשי שלו, במטרה להיפטר ממנו. בתמורה לחפש סנטר\שחקן פנים מתאים, שילמד את טיי תומאס איך לשחק. לדעתי עם רוז\ספולושה\דאנג\תומאס\נואה הם בונים חמישיה לשנים רבות. כמובן שתוספת של גארד\PF\סנטר מהטרייד, תתקבל בברכה. יש המון שחקנים שיכולים להביא תועלת. פיניקס תשמח לקבל את היינריך וגורדון, ודיאו וברבוסה יהיו תוספת מעולה. מצבו של מייק מילר בממפיס לא ברור. S & T על מריון. אמאקה. כמובן שרצוי שלפקסון יהיו ביצים גם לעשות את הטרייד בסופו של דבר. אבל לפני הכל, להביא מאמן נורמלי.