נראה לי ששיקגו תלך על...
רוז דבר ראשון, הוא בחור מקומי, מה שתמיד עוזר במונחים של B.O.S (ביטוי שיווקי חביב שהוא ראשי תיבות של: "ישבנים על כסאות"). דבר שני אני חושב שדרו גודן הוא זה שיכול לפתור את בעיית הקליעה בצבע של הבולס, הרבה יותר ממה שגורדון ויוז יכולים לפתור את הבעיה של שיקגו בקו האחורי. אם הנהלת הבולס תתקשר אלי לקבל עצה (זה בסדר, אני לא מחכה ליד הטלפון) אז הייתי אומר להם ללכת דווקא על קו אחורי של רוז והיינריך ולבנות על גודן ב PF - זה אולי חזרה קצת לבנייה מחדש אחרי שכבר כולם היו בטוחים שהם עושים את קפיצת המדרגה לצמרת, אבל כשיש לך בחירה ראשונה בדראפט אחרי עונה שבה לא הצלחת לעשות את קפיצת המדרגה, כדאי ללכת על זה. בנוסף, רוז את היינריך בקו האחורי, מאפשר לבולס לנסות לראות אם יש קונים ליוז או גורדון (יש את אפשרות המשחק בין שתי עמדות הגארדים והמחליף הבכיר), אפשר גם להוסיף את דוהון או נוצ'יוני בסיין אנד טרייד, או אולי את תומאס המאכזב ולחפש סנטר משמעותי שיפתח. חמישיה של רוז-היינריך-דנג-גודן-נואה (או גבוה שיגיע בטרייד) עם יוז\גורדון, ספלושה, תומאס וגריי מהספסל יכולים להיות בסיס טוב לקבוצה שתשפר את מאזן הניצחונות שלה כבר בעונה הקרובה ועוד תשתפר בהמשך...