הלילה : לוטרי 2008

Puskas

New member
ביזלי PF???

הוא מוגדר באתר של המכללות גSF וכל המשחק שלו משוחק רחוק מהצבע!
 

Puskas

New member
בוא נגיד ככה..

ראיתי אולי 5 משחקי מכללות העונה.. את ביזלי לצערי לא יצא לראות אז אני ניזון מסרטונים ביוטיוב ומדיבור עליו.. לפי מה שהבנתי בחמישייה של המכללה שלו הוא פותח כSF לא? יענו יש כבר 2 גבוהים איתו בחמישייה.. אם הוא פותח שם PF אז סבבה טעות שלי..ועדיין אני חושב שהוא צריך לבוא לבולס ואז מקס' דנג יהיה SF..
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
דאנג עז?

נכון שיש טובים יותר אבל הוא בהחלט שחקן ברמה גבוה ואם יכריחו אותו לזרוק מחצי מרחק אז בכלל הוא הולך להיות שחקן פגז. היינריך שחקן מצויין ובאופן אישי אני מאוד אוהב אותו אבל בכל זאת, כשמדברים על רוז מדברים על סוג של ג'ייסון קיד משופר אז למה שנגיד לזה לא וננסה להרוויח משהו על היינריך? אגב, אם אטלנטה רוצים לתת לנו את הורפורד בתמורה לגורדון/היינריך אני מוכר
 

bostonForever

New member
ביסלי

אחרי העונה המגעילה של שיקגו שוכחים כמה הקבוצה הזו היתה טובה בשנתיים שלפני. פוטנציאל בכמויות קיים, וחסר שחקן דומיננטי מתחת לסלים. הייתי מצרף את ביסלי ומנסה לסגור טרייד של גורדון/דנג + ילדים בשביל סנטר רציני (מי אידיוט שלא הביא את גאסול השנה??). גם בלי זה - מדובר בקבוצה שתוך כמה שנים יכולה לשלוט במזרח (ברגע שפירס יזדקן ויפרוש) לדוגמא - ג'רמיין אוניל שערכו בשוק ירד אחרי העונה (בכפוף למצב הבריאות שלו). אפילו פרזיבלה מפורטלנד מהווה אופציה טובה ודי זולה לסנטר צעיר יחסית שסוגר את הרחבה באופן אפקטיבי (אם אודן יחזור לא יהיה לו הרבה מקום בפורטלנד)
 

tristan79

New member
נראה לי ששיקגו תלך על...

רוז דבר ראשון, הוא בחור מקומי, מה שתמיד עוזר במונחים של B.O.S (ביטוי שיווקי חביב שהוא ראשי תיבות של: "ישבנים על כסאות"). דבר שני אני חושב שדרו גודן הוא זה שיכול לפתור את בעיית הקליעה בצבע של הבולס, הרבה יותר ממה שגורדון ויוז יכולים לפתור את הבעיה של שיקגו בקו האחורי. אם הנהלת הבולס תתקשר אלי לקבל עצה (זה בסדר, אני לא מחכה ליד הטלפון) אז הייתי אומר להם ללכת דווקא על קו אחורי של רוז והיינריך ולבנות על גודן ב PF - זה אולי חזרה קצת לבנייה מחדש אחרי שכבר כולם היו בטוחים שהם עושים את קפיצת המדרגה לצמרת, אבל כשיש לך בחירה ראשונה בדראפט אחרי עונה שבה לא הצלחת לעשות את קפיצת המדרגה, כדאי ללכת על זה. בנוסף, רוז את היינריך בקו האחורי, מאפשר לבולס לנסות לראות אם יש קונים ליוז או גורדון (יש את אפשרות המשחק בין שתי עמדות הגארדים והמחליף הבכיר), אפשר גם להוסיף את דוהון או נוצ'יוני בסיין אנד טרייד, או אולי את תומאס המאכזב ולחפש סנטר משמעותי שיפתח. חמישיה של רוז-היינריך-דנג-גודן-נואה (או גבוה שיגיע בטרייד) עם יוז\גורדון, ספלושה, תומאס וגריי מהספסל יכולים להיות בסיס טוב לקבוצה שתשפר את מאזן הניצחונות שלה כבר בעונה הקרובה ועוד תשתפר בהמשך...
 

QuickSilverAviv

New member
אם מינסוטה הולכת על ברוק לופז

אז בתוך כמה שנים, אנחנו נדבר על "קרבות תאומי המגדל" במערב, בין המגדלים של פורטלנד(אודן ואולדריג') למגדלים של מינסוטה(ג'פרסון ולופז). יהיה חם
 
למעלה