הכי טופיק

InBaR 85

New member
ממ שאלון מוזר....

הכי משמח: חופש גדול
הכי מעציב: פרידה הכי סקסי: ורדים הכי מעצבן: ספרות הכי מפחיד: פרויקט המכשפה מבלר הכי סרט: תעביר את זה הלאה
הכי ספר: כיאלו דה הארי פוטר
הכי מקצוע: אנגלית הכי כיף: חורף הכי רחוק: השכנה ממול
הכי קרוב: השירותים הכי אינטימי:
הכי מעודד: מילים של חברים(למרות שאותי זה לא כל כך מעודד) הכי דבר ראשון לבחון בו: הכי דבר שני: הכי שיגרתי:בית ספר הכי נמאס:בית ספר הכי חסר: חופש הכי משפחתי: חורף הכי חבל: קיץ הכי טוב:הארי פוטר 200 הכי רע: קיץ הכי עכשיו:יתוש הכי שנה הבאה: ט' הכי הזדמנות: שנה חדשה הכי חרטה: ערוץ הקניות הכי סיום:קבלת תעודות
 

2 Mיכל

New member
../images/Emo42.gif

הכי משמח: חיבוק הכי מעציב: דיכאון של אחרים הכי סקסי: ריקוד הכי מעצבן: דווקא הכי מפחיד: סמטאות חשוכות הכי סרט: קיל ביל 2 הכי ספר: היי שלום, יפתי ונערה עם עגיל פנינה הכי מקצוע: מנתח הכי כיף: לצחוק הכי רחוק: ים הכי קרוב: בגרות בתנ"ך הכי אינטימי: לויודעת הכי מעודד: הקשבה הכי דבר ראשון לבחון בו: חיוך הכי דבר שני: עיניים הכי שיגרתי: בוקר הכי נמאס: אמא הכי חסר: אהבה הכי משפחתי: יומולדת הכי חבל: בזבוז הכי טוב: נאמנות הכי רע: נקמה הכי עכשיו: לישון הכי שנה הבאה: חופש הכי הזדמנות: צבא הכי חרטה: עצלנות הכי סיום: ום שמיניות
 
נו טוב

מי בכלל קורא את זה? הכי משמח:חופש, חברות. הכי מעציב:פרידות הכי סקסי: מוזיקה (ואביב גפן
) הכי מעצבן:אחיות קטנות/פרחות מסויימות הכי מפחיד: להיות לבד הכי סרט: מלך האריות3/כמו בגן עדן הכי ספר:כמובן שהארי פוטר (וגם צבעים אמיתיים, נערת החלום האמריקאי ועוד ועוד) הכי מקצוע:נגינה ({כמעט}בכל סוג של כלי)הכי כיף: הכי רחוק:לישון, להיות עם חברות הכי קרוב:החתול הכי אינטימי: שינה מתחת לכוכבים הכי מעודד:חברות וסירטי קיץ מפגרים הכי דבר ראשון לבחון בו:חיצוני: עיניים פנימי: אישיות הכי דבר שני: הפרצוף בכלליות הכי שיגרתי:לימודים (
) הכי נמאס: בצפר הכי חסר: חברים רחוקים הכי משפחתי:הבית הכי חבל:שאני מי שאני הכי טוב:גלידה!
, וילדים קטנים וחמודים (ומושיםםםםםםםםם) הכי רע:שנגמר הכי עכשיו:לנגן הכי שנה הבאה:לעבור בצפר הכי הזדמנות:כנ"ל הכי חרטה:לא מתחרטת על כלום הכי סיום: פרידות
 

sky44

New member
וול וול../images/Emo189.gif../images/Emo190.gif

הכי משמח: מתנות בלי סיבה הכי מעציב: בעיות במשפחה הכי סקסי: עיניים הכי מעצבן: לשון הכי מפחיד: אנשים הכי סרט: אפקט הפרפר
ושודדי הקאריביים. הכי ספר: מליון ספרים. הכי מקצוע: מרפא במוזיקה/סוסים. הכי כיף: נחלים בגולן הכי רחוק: הקצה השני של הגלובוס? הכי קרוב: אני הכי אינטימי: חושך הכי מעודד: צחוק הכי דבר ראשון לבחון בו: עיניים הכי דבר שני: שיער הכי שיגרתי: לימודים הכי נמאס: לימודים הכי חסר: אהבה הכי משפחתי: ליל הסדר הכי חבל: חוסר ההשקעה הכי טוב: השכל הכי רע: המשפחה הכי עכשיו: כואבת לי הבטן הכי שנה הבאה: י"א הכי הזדמנות: לא יודעת הכי חרטה: הכל הכי סיום: החיים עוד לפני. איי הופ.
 

53925392

New member
אבל במילא אף אחד לא קורא את זה...

הכי משמח: שמשתחררים הביתה מהבצפר הכי מעציב: שהמחנכת כל הזמן באה! הכי סקסי: ? הכי מעצבן: שאני משקיע בכאלה ואף אחד לא קורא הכי מפחיד: יעד סופי 1 הכי סרט: נרניה / יעד סופי 3 הכי ספר: הארי פוטר / צופן דה וינצ'י הכי מקצוע: עבודה או לימודים? הכי כיף: בריכה הכי רחוק: התאריך הוצאה של השביעי הכי קרוב: מקלדת הכי אינטימי: מקלחת הכי מעודד: צ'ירלידרס הכי דבר ראשון לבחון בו: האם אתה אוהב חידוני בחן את עצמך? הכי דבר שני: האם אתה אוהב חידוני בחן את עצמך 2? הכי שיגרתי: יום ולילה הכי נמאס: כוכב נולד הכי חסר: כוכב נולד 425.. הכי משפחתי: משפחה הכי חבל: חבל הטבור הכי טוב: דויד הכי רע: גרגמל הכי עכשיו: שבע וחמישים דקות הכי שנה הבאה: 2007 הכי הזדמנות: לוטו הכי חרטה: פרומואים של שעתיים לשגריר הכי סיום: המוות חי חי חי...
 

רזושש

New member
לא נכון ../images/Emo46.gif אני קראתי את של כולם

<טוב נו כי משעמם לי
>
 
הכי לא יקרא ../images/Emo28.gif

הכי משמח: אוכל הכי מעציב: התאבדות הכי סקסי: הזמר של Panic! At the disco הכי מעצבן: רכלנים, סכסכנים. הכי מפחיד: שכולם שונאים אותך ללא סיבה מוצדקת הכי סרט: משחקי ילדים הכי ספר: הארי פוטר 6
הכי מקצוע: תרסיטאות הכי כיף: ים הכי רחוק: ארצות הברית, אוסטרליה, אנגליה הכי קרוב: קניון הכי אינטימי: מגע עם בנים
הכי מעודד: חברים הכי דבר ראשון לבחון בו: פרצוף הכי דבר שני: גוף הכי שיגרתי: תכניות טלויזיה הכי נמאס: מוזיקה מזרחית, ראפ והיפ הופ הכי חסר: ספר הארי פוטר חדש הכי משפחתי: :| הכי חבל: הארי פוטר 7 יהיה הספר האחרון בסדרה ועידן הפוטר יהיה היסטוריה
הכי טוב: סרטים של הארי פוטר
הכי רע: Panic! At the disco לא מגיעים לישראל
הכי עכשיו: שירים של הלהקה
הכי שנה הבאה: הארי פוטר- סרט 5+ ספר 7
הכי הזדמנות: להתנפל על מישהו נחמד :] הכי חרטה: ברטה הכי סיום: פיניטו.
 

jess r

New member
הכי קצר

הכי משמח: הכי הכי הכי? שהולכים לטייל, במיוחד אם זה כולל טיפוס הכי מעציב: שהולכים לבית הספר הכי סקסי: כל אחד חתיך בציוד טיפוס הכי מעצבן: ערסים הכי מפחיד: מוות הכי סרט: מעודדות צמודות הכי ספר: פיטר פן הכי מקצוע: טיפוס הכי כיף: חברים הכי רחוק: חברים הכי קרוב: חברים הכי אינטימי: חברים הכי מעודד: חברים, בחיי הכי דבר ראשון לבחון בו: לבחון בו? אולי, להבחין? מה זה לבחון? טוב נו, פנים הכי דבר שני: גוף הכי שיגרתי: בית ספר הכי נמאס: בית ספר הכי חסר: חברים, אבל אני רואה אותם בסופי שבוע וחגים הכי משפחתי: לטייל ביחד הכי חבל: אדלוויס, 10 מילימטר הכי טוב: חברים הכי רע: ערסים ובית ספר וכשאין חברים הכי עכשיו: קיץ! קיץ! קיץ! הכי שנה הבאה: טיול ארוך בחו"ל, קורס SRT הכי הזדמנות: לשפר כושר הכי חרטה: בית ספר וערסים הכי סיום: חטיבה עוד 14 ימים, מתוכם 3 סופי שבוע ורק 9 ימי לימודים כי השאר חופשיים
 

Piece Of Mind

New member
.............

הכי משמח: לחבק את האהבות שלי. ושאנה. הכי מעציב: כשמישהי שאתה קרוב אליה שונאת אותך. הכי סקסי: שאנה. הכי מעצבן: כשאין צדק. הכי מפחיד: הפחד. הכי סרט: "פני צלקת". הכי ספר: "המדריך לטרמפיסט בגלקסיה", "הארי פוטר", "שר הטבעות". הכי מקצוע: סופר. הכי כיף: שאנה. הכי רחוק: חיים. הכי קרוב: אהבה. הכי אינטימי: נערת חלומותיי, רומי יסעור. (אבי כבר שמע עליה) הכי מעודד: שאנה. הכי דבר ראשון לבחון בו: יופי אצל אנשים אחרים. לא רק פיזית. הכי דבר שני: "כל החרא הזה היה שווה?" הכי שיגרתי: בית ספר. הכי נמאס: החזרות למסיבת סופשנה. (כיתה ו'....) הכי חסר: אהבה כאני צריך. הכי משפחתי: קומדיה חביבה ביום אפור. הכי חבל: שלא פגשתי את שאנה אי פעם. הכי טוב: שאנה. הכי רע: כסף. הכי עכשיו: שאנה ורומי. הכי שנה הבאה: הארי פוטר החדש, האלבום החדש של מטאליקה. הכי הזדמנות: רומי. הכי חרטה: שהייתי כל כך דפוק ברגעים שהשפיעו לי על החיים... הכי סיום: השקיעה.
 
למעלה