אירית אכשיו הכל בסדר?
לא ניכנסתי כמה זמן לפורום בגלל אילת ומה בלגנים קטנים אני מקווה שאת מרגישה טוב דווקה דיברתי עם חלי והיא לא אמרה מילה על היותך חולה עם הייתי יודעת הייתי באה אבי מוסר החלמה מהירה ועם אתם בבית ניקפוץ בשבת תישמרי על עצמך הה יש לך הרבה אנשים שאוהבים אותך תנוחי הבהלת אותי אכשיו אם לא היה מאוחר הייתי מיתקשרת שיהיה לך לילה טוב נשיקות לבנות וד"ש למונדני באהבה איילת ואבי