הי יקירות!
עכשיו אפשר לספר אחרי שאנחנו אחרי...,חשדו ששוב קיבלתי את החיידק הטורף המפורסם מיום השאיבה של שיר ורון ב-1999 ,אושפזתי בבית חולים אסף הרופא עם אותם תופעות,חום גבוה ,התייבשות ועל סף איבוד הכרה,לא זוכרת איך הגעתי לבית חולים גיסתי ובעלי לא עזבו אותי לרגע,הכי כאב לי שלא ראיתי את הנסיכות ואלוהים רק יודע איזה מחשבות עברו במוחי לגבי המשך גידולם,הייתי בטוחה שזה הסוף. פשוט קיבלתי חום ובכמה שעות המצב הדרדר לגמרי,טוב שתפסו זאת בזמן. אך שיר ורון זקוקות לי עדין,השתחררתי ואני במנוחה בבית עד יום ראשון ,קצת חלשלושה אבל מה שבטוח שיהיה לי הרבה זמן לבלות אתכן. אוהבת
עכשיו אפשר לספר אחרי שאנחנו אחרי...,חשדו ששוב קיבלתי את החיידק הטורף המפורסם מיום השאיבה של שיר ורון ב-1999 ,אושפזתי בבית חולים אסף הרופא עם אותם תופעות,חום גבוה ,התייבשות ועל סף איבוד הכרה,לא זוכרת איך הגעתי לבית חולים גיסתי ובעלי לא עזבו אותי לרגע,הכי כאב לי שלא ראיתי את הנסיכות ואלוהים רק יודע איזה מחשבות עברו במוחי לגבי המשך גידולם,הייתי בטוחה שזה הסוף. פשוט קיבלתי חום ובכמה שעות המצב הדרדר לגמרי,טוב שתפסו זאת בזמן. אך שיר ורון זקוקות לי עדין,השתחררתי ואני במנוחה בבית עד יום ראשון ,קצת חלשלושה אבל מה שבטוח שיהיה לי הרבה זמן לבלות אתכן. אוהבת