הי יקירות!

mondani5

New member
הי יקירות!

עכשיו אפשר לספר אחרי שאנחנו אחרי...,חשדו ששוב קיבלתי את החיידק הטורף המפורסם מיום השאיבה של שיר ורון ב-1999 ,אושפזתי בבית חולים אסף הרופא עם אותם תופעות,חום גבוה ,התייבשות ועל סף איבוד הכרה,לא זוכרת איך הגעתי לבית חולים גיסתי ובעלי לא עזבו אותי לרגע,הכי כאב לי שלא ראיתי את הנסיכות ואלוהים רק יודע איזה מחשבות עברו במוחי לגבי המשך גידולם,הייתי בטוחה שזה הסוף. פשוט קיבלתי חום ובכמה שעות המצב הדרדר לגמרי,טוב שתפסו זאת בזמן. אך שיר ורון זקוקות לי עדין,השתחררתי ואני במנוחה בבית עד יום ראשון ,קצת חלשלושה אבל מה שבטוח שיהיה לי הרבה זמן לבלות אתכן. אוהבת
 

מירבי*

New member
אירית, הדאגת אותי

אני מקווה שאת בסדר עכשיו, מה זה היה בסוף? את בחופש מחלה עם הבנות בבית? נשיקות ותרגישי טוב.
 

mondani5

New member
היה מפחיד לחשוב על זה...

לבסוף מדובר בוירוס די קשה שקיבלתי שאם לא הייתי מגיעה בזמן לבית חולים ומקבלת אינפוציה היה נגמר אחרת. הם חששו שזה שידור חוזר,אני קצת חלשה והשרירים רפויים,אבל מקווה שעד סוף השבוע נתחזק. הבנות נשארו אצל המטפלת,לא הייתי מסוגלת להרים אותן כלל,היום כבר לא הפסקתי להשתולל איתן. אוהבת אירית
 

עָנת

New member
אירית../images/Emo24.gif

יקירה תשמרי על עצמך
מזל שזה רק וירוס ולא משהו אחר
נשיקות לקטנות.
וגם לך:
ו
 

mondani5

New member
ענתו'ש יקירה

מה קורה אצלך? אני מאמינה שבשנת 2005 את מתרוצצת אתי לחפש ציוד לתאומים! הכי חשוב שאני אחרי מה שעברתי השבוע זו פעם ראשונה שממש חששתי ואפילו פחדתי. אירית
 

עָנת

New member
הלוואי../images/Emo57.gif

את יודעת,יש דברים שפשוט לא תלויים בנו
אני מקווה,מאמינה,ובטוחה שיהיה ב
שלי עוד צחוק מתגלגל של
.
רק השאלה היא מתי
אני ממשיכה קדימה,למרות כל הדברים שכביכול יכולים לגרום לי להרפות מהעיניין
חמודה, כולם חייבים להיות קשובים לבריאות
אין כמו הבריאות
 

mondani5

New member
ענתו'ש!

את עדין ילדה,הכל בסופו של דבר מסתדר,אני גאה בנחישות שלך,לא כל אחת היתה מסוגלת להתמודד עם מה שעברת,גם כשראיתי אותך כלל לא הרגשתי בבעיה ולכן אין בעיה,אני מודה לאל שאנחנו עדין מהלכים על האדמה הזו,סה"כ שתינו עברנו הליך של כמעט למסור את תעודת הזהות לבורא,אבל הנחישות וכח הרצון עוזרים לנו לכן אל יאוש. בידידות אירית
 

1 taya

New member
אירית

אם הבנתי נכון וסליחה אם טועה יש בעיה בבלוטת התריס ובגלל זה את מתעכבת ? תעדכני אותי אם כן
 

עָנת

New member
../images/Emo128.gif

לא
ללירון פילון יש בעייה בבלוטת התריס! והטיפול מתעכב קצת
אירית חטפה וירוס מעצבן,ועכשיו אירית בריאה
לילה טוב
 

1 taya

New member
../images/Emo65.gifבלוטת התריס

ללירון אני לא יודעת מה את מספיק יודעת על זה ,אבל אל חשש זה לא בעיה שתגרום לשינוי בטיפול כי אני בבעיה הזאת כבר 10 שניים, את בנותי עשיתי אם האלטרוקסין. הדבר היחיד שהמליץ בחום לשמור על תזונה נכונה כדי לא להשמין בגלל ההורמונים והשילוב של הבלוטה .
 

mondani5

New member
טיה יקירה!

ללירון יש בעיה,אני כבר אחרי הליך פונדקאות וגם לי יש שלוש בנות. בידידות אירית
 

1 taya

New member
אירית../images/Emo95.gif../images/Emo95.gif../images/Emo95.gif

איזה כייף אבל שאלה שלושתם מפונדקאות taya 1
 

mondani5

New member
לא יקירה!

את לילך ילדתי בדיוק ביום כיפור לפני 27 שנה.בשבוע ה-25 ושקלה 500 גרם זו היתה לידה שלישית שלי לאחר שילדתי שני בנים שלא שרדו אחרי הלידה. אח"כ התחילו הצרות ופשוט לא נקלטתי, בשנת 1999 בערב פסח שאבו לי 5 ביציות מצויינות,אבל חיידק טורף פגע בי ואושפזתי חודש וחצי באסף הרופא בין חיים למוות,לאחר שהרגתי את החיידק רופאים החליטו שהטיפול שאקבל בהחזרה יתסיסו שוב את החיידק ולכן החלטנו על פונדקאות. איילת המקסימה נקלטה עם המוקפאים בפעם הראשונה ולמזלי מאחר ואסור היה לי יותר לעבור טיפול של יצירת ריבוי ביציות, שיר ורון נולדו ב2.3.03 ואני עד היום בעננים!!!! ספרי על בנותייך. אם היה אפשרי היינו איילת ואני הולכות על עוד הליך,אני בת 50 ואיילת עברה 6 לידות ויש לה 5 ילדים.אירית
 

1 taya

New member
התאומות../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif../images/Emo23.gif

נולדו 30 לדצמבר 2002 בתל השומר לא מוקפאים פגיות בשבוע 35+1 וסרדנו ביחד ללא פגיעה פיזית נפשית את סיפור רמדיה צמחית תודה לאלוהים תאמין אבל עברתי הרבה בשבילם ומוכנה לעבור עוד הרבה בשביל עוד אין דבר יותר טוב מהמילה בבוקר של אמא
 

mondani5

New member
יקירה אם כך...

אני מכירה אותך ללא ידיעתך! לכן שאלתי אם ילדת בתל השומר!ביום ששוחררתן אנחנו אושפזנו . איילת היתה בשמירה חודש בבית חולים וילדה בשבוע המתוכנן 37 רון נולדה 3,055 ושיר 2,445 מאחר והכל היה תקין שוחררנו אחרי יומיים. יורדות לי דמעות כאשר אני נזכרת איך היה שם בחדר בנתוח הקסרי,היום בדיוק הראו את הזוג מאילת שאיבד את תינוקם עקב הרמדיה הצמחית וצילמו את הלידה בניתוח קסרי,היום ילדה תאומות.
 

1 taya

New member
זוכרת

אם את מאזור גבעתים או קרוב אני יודעת במי מדובר כי נפגשנו בפגיה ואפילו בטלפון .
 

mondani5

New member
לא...

את מתכוונת למשהיא אחרת שנולדו לה בן ובת היא ילדה 10 ימים לפני והפונדקאית שלה היתה עם דלקת ריאות אחרי הלידה,והבנתי שהיה לה סיבוך עם הבת ,הפונדקאית שלי נפגשה עם הפונדקאית שלה. אני הייתי "מסתורית" ראיתי אותך ,אך את לא ידעת מי אני. אשאיר זאת להזדמנות אחרת ואספר לך. אם אני לא טועה גם הסיפור שלכם פורסם בעיתון. אירית
 

1 taya

New member
העיתון

כן הסיפור פורסם אבל עכשיו תני לי להבין אנחנו דיברנו ואם אני לא טועה מסרת לי את הטלפון שלך בפגיה או שיש עוד מישהי כי להישאר מסתורית
פיקי וחיה תמיד עידכנו אותי בגלל שהייתי מהידועות של תמיכה ועזרה ככל שאפשר עוד שאלה כדי להיות בטוחה את לא היזדהת איתי בשם שלך האמיתי .
 

mondani5

New member
לא יקירה!

זו שאת מדברת עליה,אכן נולדו לה תאומים בן ובת ואיתה אכן דיברת.היא נשארה בפגיה. אני כלל לא הייתי בפגיה שוחררנו ממש אחרי יומיים מהלידה שיר ורון נולדו ביום ראשון וביום שלישי היינו בבית. מעולם לא דיברנו לא בטלפון ולא במשרין . אירית
 
למעלה