הי יקירות!

mondani5

New member
אמת ונכון

אנני מסתירה את שמי האמיתי,גם שם משפחתי הוא MONDANI
 

איילת567

New member
אירית אכשיו הכל בסדר?

לא ניכנסתי כמה זמן לפורום בגלל אילת ומה בלגנים קטנים אני מקווה שאת מרגישה טוב דווקה דיברתי עם חלי והיא לא אמרה מילה על היותך חולה עם הייתי יודעת הייתי באה אבי מוסר החלמה מהירה ועם אתם בבית ניקפוץ בשבת תישמרי על עצמך הה יש לך הרבה אנשים שאוהבים אותך תנוחי הבהלת אותי אכשיו אם לא היה מאוחר הייתי מיתקשרת שיהיה לך לילה טוב נשיקות לבנות וד"ש למונדני באהבה איילת ואבי
 

mondani5

New member
הי מתוקה

רחלי היתה קצת עצובה ואת יודעת גם למה.לגבי זה קרה ביום שחזרתם,אבל כרגע בסדר גמור קצת חלשלושה אבל מתגברים. אוהבת אירית
 
איריתוש../images/Emo24.gif

אני מקווה שאת בסדר עכשיו . תשמרי על עצמך כי יש לך נסיכות זקוקות לאמא. נשיקות נשיקות נשיקות
 
למעלה