902../images/Emo58.gif
יכול להיות שזה אני ולא הסדרה עצמה, אבל מצאתי את הפרק הזה משעמם בדיוק כמו הקודם. וזה נורא מטריד כי ראיתי את כל העונות הקודמות של הישרדות ותמיד הן היו מעניינות וטובות. הפעם אני לא מתחבר לאף אחד מהמתמודדים, אין כמעט אף אחד שמתבלט ואני בקושי זוכר את השמות. והעריכה גרועה. פשוט גרועה, וזה לא היה ככה בעונות קודמות. שני השבטים נראים עלובים ביותר. חוץ מטווילה לא ברור מה הבנות שם חשבו שהן יעשו בתוכנית כמו "הישרדות". והבנים מעצבנים ומטומטמים. אחרי 8 עונות עדיין אף אחד לא יכול להדליק אש? הם לא מתכוננים לזה לפני התוכנית? גם לי לא ברור מי חשב על שני אתגרים מבוססי שיווי משקל. אלא אם כן ההפקה מטה את המשחק, לפחות בהתחלה, לכיוון הבנות. כן, רק תלונות. ואני אמשיך לצפות, לפחות בינתיים, על אוטו-פיילוט, עד שיהיה מעניין או עד שימאס לי מהעונה הזאת ויהיה לי פחות פרק בשבוע לדאוג להוריד.