(ספוילר)
לא נראה לי שג'ולי וג'ון פי יגיעו רחוק כי יש בריתות להעיף אותם ובשלב מוקדם זה יותר מדי חזקות לפירוק ועריכה לא מתייחס היו הרבה שורדים שלא קיבלו זמן מסך כי הם לא עשו ממש דברים משמעותיים בעונה שלהם (דירק(S1), ניק(S2), אמבר(S2) לא קשור המקום שהגיעו