הישרדות 9

Boran

New member
../images/Emo58.gif

מיה: נראית כמו ארין מהישרדות 5. וזה כמו מיה קולוצ'י
, שפוסטר ענק שלה בבגדים מינימלים ביותר ימצא את עצמו תלוי בחדר בקדצ מיום ראשון. ג'ולי: אחת מהבחורות הצעירות, עם צמות. ולמה את קוראת לה עליזה? זה לא כמו אלישע, זה אפילו לא נשמע דומה...
 

maya567

New member
../images/Emo58.gif

דבר ראשון כי זה משעשע דבר שני כי היא עליזה ודבר שלישי, והכי חשוב, כי זה משעשע
 
אוי מאי גוד !!!!!! חשבתי שאני

הכי "זקן" מבין אלה שרואים המורדים ! יש כאן עוד מישהו אוליי ???? , האא , וירון זה דוגמית של פוסטר שאתה מאד רוצה >>>>>>>
 

Boran

New member
אז למען הסר ספק מלבך

לא ראיתי מימיי פרק אחד של סדרת הזבל הזו. אך את גופה המושלם של מיה היפהפיה אין מתבגר בעולם שאינו מכיר. וכמובן, התמונה חביבה ביותר
 

gay naked hatch

New member
למה לעצור דווקא שם?

אם כבר אוננויות על ילדות בנות 8, למה שלא תנסה את התינוק של במבה? גם יפה, גם אופה, וגם הפדופילויות במיטבה.
 

Boran

New member
למה אתה דוחה?

והייתי אומר שיש קצת הבדל בין ילדה בת 8 לבחורה בת 17.
 

gay naked hatch

New member
כי אני ריצ'ארד האטץ'.

ויש סה"כ הבדל של 8 שנים. בכ"א, שניהם נקרא פדופליה.
 

Boran

New member
"סה"כ"?

אז בעצם מה שאתה אומר זה שכל י"בניק או י"אניק ששוכב עם חברתו בת גילו הוא בעצם פדופיל? עשה טובה והבדל של 8 שנים בגיל הזה הוא מאוד משמעותי. גם הבדל של 4 שנים בין 12 ל-16 הוא מאוד משמעותי.
 

gay naked hatch

New member
ויש גם הבדל של 4 שנים בין 100 ל104

ואני לא אומר שהוא פדופיל, אני אומר שכל מי שבן 20 בצבא ויש לו פוסטר של ילדה בת 10 מעל המטה, הוא פדופיל.
 

Boran

New member
אתה לא יודע מה אתה מדבר

יש הבדל בין מי שבן 20 ויש לו פוסטר של ילדה בת 10 מעל המיטה, למי שבן 18 ויש לו פוסטר של דוגמנית בת 17 בחדר.
 

maya567

New member
דבר ראשון, זה לא המקרה דנן

ודבר שני, אם זו האחיינית המקסימה שלו, והוא גועש מגאווה פמיליארית?
 

Boran

New member
כשחושבים על זה

התינוק של במבה דוקא די שקסי, הייתי עושה לו טובה או שתיים.
 
זה רק נדמה לי או ש.......

אני מגלה פה אוהדת נלהבת של המורדים בת 23 ??? מאיה , לכי לספר השיאים של גינס , לפחות יתנו לך להשים איזה תמונת פספורט בעמוד האחרון !
 

adi007

New member
../images/Emo58.gif

"ג'ון קיי (וזה רק בגלל שהוא מהמם)" - לדעתי הוא לא מ-ה-מ-ם רק בגלל שהוא עדיין צעיר.. אין לו אפילו ריבועים בבטן, כלום! לעומת זאת..... בריידי!!
הוא.. מהמם!!!
 

n l m

New member
(ספוילר)

לא נראה לי שג'ולי וג'ון פי יגיעו רחוק כי יש בריתות להעיף אותם ובשלב מוקדם זה יותר מדי חזקות לפירוק ועריכה לא מתייחס היו הרבה שורדים שלא קיבלו זמן מסך כי הם לא עשו ממש דברים משמעותיים בעונה שלהם (דירק(S1), ניק(S2), אמבר(S2) לא קשור המקום שהגיעו
 
למעלה