לא הגמתם קצת ../images/Emo58.gif
בלי קשר לכך שג'י פי עף, הרי כבר תוכנית מס' [2] ודיעו לו שהוא בסכנה. צ'אד, לקחת אותו לגמר זה כמו לקחת את רופרט. מהבנים טרוויס, ליאה וכריס הם בעלי הסיכויים הטובים נכון להיום (הם שולטים בברית שלהם) ומהבנות:- אמי וסקוט. אבל אי אפשר לדעת (אם המודחים יחזרו, אם יערבבו את השבטים, אם ימשיכו לתת חסינויות אישויות בתוך השבט) הכל עוד יכול לקרות