F o l k l o r e
New member
../images/Emo58.gif
אני חושב שבשלב כזה של העונה בריתות הן לא משמעותיות לתוצאה הסופית. מן הסתם יערבבו לנו את השבטים די בקרוב, וגם בלי זה זה לא אומר כלום. אני חושב שכרגע זמן מסך זה הדרך הכי טובה לנסות לחזות מה יהיה. נכון, יש יוצאי דופן, כמו אלה שציינת, שכנראה באמת היו פשוט משעממים. אבל בסך הכל ככה זה עובד. המנצחים בדרך כלל מקבלים זמן מסך בינוני ומטה בפרקים הראשונים. חוץ מהעונה הראשונה, שעוד לא היתה מפותחת מספיק מבחינת עריכה במחשבה קדימה, והעונה השביעית, שהיתה הפוכה לחלוטין ממה שהגיוני. (אנשים כמו ליל, ג'ון וסנדרה מגיעים רחוק, אנשים כמו מישל וטריש עפים מוקדם).
אני חושב שבשלב כזה של העונה בריתות הן לא משמעותיות לתוצאה הסופית. מן הסתם יערבבו לנו את השבטים די בקרוב, וגם בלי זה זה לא אומר כלום. אני חושב שכרגע זמן מסך זה הדרך הכי טובה לנסות לחזות מה יהיה. נכון, יש יוצאי דופן, כמו אלה שציינת, שכנראה באמת היו פשוט משעממים. אבל בסך הכל ככה זה עובד. המנצחים בדרך כלל מקבלים זמן מסך בינוני ומטה בפרקים הראשונים. חוץ מהעונה הראשונה, שעוד לא היתה מפותחת מספיק מבחינת עריכה במחשבה קדימה, והעונה השביעית, שהיתה הפוכה לחלוטין ממה שהגיוני. (אנשים כמו ליל, ג'ון וסנדרה מגיעים רחוק, אנשים כמו מישל וטריש עפים מוקדם).