היי...
אני חדשה פה היום נרשמתי... הספקתי להכיר כמה מהחברה בטיש שהיה ביום חמישי האחרון היה נחמד (למרות שדי התביישתי ושתקתי רוב הזמן...) אני ממשפחה ספרדית חרדית חזרתי בשאלה לפני כארבע שנים. אני נורא שמחה שיצא לי להכיר את הפורום הזה עצם המחשבה שאני לא לבד שיש עוד אנשים שעברו או נמצאים באותו הסרט מצליחה לחזק אותי... שיהיה אחלה שבוע
אני חדשה פה היום נרשמתי... הספקתי להכיר כמה מהחברה בטיש שהיה ביום חמישי האחרון היה נחמד (למרות שדי התביישתי ושתקתי רוב הזמן...) אני ממשפחה ספרדית חרדית חזרתי בשאלה לפני כארבע שנים. אני נורא שמחה שיצא לי להכיר את הפורום הזה עצם המחשבה שאני לא לבד שיש עוד אנשים שעברו או נמצאים באותו הסרט מצליחה לחזק אותי... שיהיה אחלה שבוע