ק ר ו ק ו ד י ל ה
New member
כי זה מעניין.
כי מוצאו של אדם, והתרבות של אותו מוצא, הם חלק מאישיותו. זה מעניין, ונותן לך להבין דברים לגבי האדם שאתה מדבר אליו, ולפעמים אפילו להבין אותו יותר טוב בגלל זה. השוני הזה בין בני אדם הוא מקסים, לאו דווקא גזעני. למה ברוסית - פאצ'ימו. נו באמת
כי מוצאו של אדם, והתרבות של אותו מוצא, הם חלק מאישיותו. זה מעניין, ונותן לך להבין דברים לגבי האדם שאתה מדבר אליו, ולפעמים אפילו להבין אותו יותר טוב בגלל זה. השוני הזה בין בני אדם הוא מקסים, לאו דווקא גזעני. למה ברוסית - פאצ'ימו. נו באמת