ראשית, ברוך הבא
בצל קורותינו,התרווח בכסאך,הזמן קפה ועוגה,ספר את סיפור חייך בהרחבה תוך כדי נגיסות רכות בעוגת הקצפת הענוגה ולגימה מדודה של קפה טוב. כדי שתשתלב בפורום היטב אל תשכח גם להמלט מהמסעדה לפני שמגיע החשבון. משהו בדבריך משך את תשומת ליבי וכיוון שאני משתדל שלא לבקר/להתקיף אנשים באופן אישי (בדרך כלל אני משתדל להחליף לניק חדש ולהתחבא מאחוריו ורק אז לתקוף) אני מגיב על הודעתך אבל בעצם פונה לאזרחי ישראל בפרט ואל האנושות בכלל. 'אני ממשפחה ספרדית'. 'מאיזה מוצא אתה' 'אתה אשכנזי' 'רבע מרוקאי חצי תימני שליש עירקי ושמינית רומני'. אלו משפטים שאני שומע באופן שגרתי מצעירים בני 18 בצבא ההגנה לישראל. למעשה כל שיחת דא והא בשמירות בין חיילים שטרם הכירו אחד את השני מגיעה בסופו של דבר,אם לא מיד בשאלה השניה,למוצאו של הדובר. ואני שואל למה? למה זה משנה? (או ברוסית-טפו יו? טפו יו מאט?) אילו בן שיחך הוא עובד בית התפוצות המנסה לגלות האם דוד סבך הינו ברל שמוצקר או שמרל פוצקר ייתכן ויש טעם לשאלות מסוג זה,אבל מדוע שאלת זהותו של הדובר כל כך חשובה בשלב כה מוקדם של ההיכרות? ובתשובה לשאלתכם (ממש שנונים) אני רבע פולני,רבע רומני וחצי אנגלי.גם החצי האנגלי,למרות שניתן היה לחשוב כך,איננו מצאצאי ג'ורג' החמישי,אלא עשה את דרכו מעיירה שלווה (אם נתעלם מצעקות אינוס ע"י קוזקים) בפולניה.