היי...

Le Fay

New member
לא ידעתי של"מצד" ו"מסתמא" יש ניחוח תורני.

באחד השתמשתי תמיד (כשנמאס לי מ"מבחינת") . בשני לא (אבל גם לא ב"מן הסתם") בגלל המצלול. בתור קפ"ר מעדיפה "ממש", "בדיוק" ו"לגמרי"; ואם בכלל אמונה בעתידי, אני צופה סיכויים עדיפים בהרבה לוויקה. אבל אם אנחנו כבר כאן, יש'ך במקרה מילה עברית טובה ל-jovial (שאינה תרגום לתואר אחר, כמו חביב - amiable, לבבי - cordial)? ול-Procrastination. עברית שפה דלה.
 

naty 1

New member
עליז היה יכול להיות סביר

אם הוא לא היה נתפס ע"י מי שניכסו לעצמם גם את צבעי הקשת
בקשר לשני, המילון מתעקש שמדובר בדחייה וסחבת. לא מספיק מכיר בשביל להתווכח איתו, מניח מהשאלה שזה לא סיפק אותך.
 
אפרופו אקסדוסים

יש לי חבר טוב, "יוצא" מהזרם הדתי לאומי, ובת הזוג שלו כבר הרבה זמן, גם היא יוצאת מהזרם הד"ל והוא אמר לי פעם, שהם לא יודעים מה לעשות, הם ממש רוצים שייצא להם בן דתל"ש אבל הם לא יודעים איך לגרום לזה חחח
 
זה אפשרי

צריך רק לקיים תנאי אחד ! שיתחתנו כשהיא תיהיה בחודש תשיעי יום לפני הלידה (ואם לא יודעים אז יש אפשרות לקבוע ``ניתוח קיסרי ``) ובאותו היום להתחתן ! כי הרי אנחנו לא מברכים ובוודאי שלא מתפללים וכך יוצא כשהתינוק יוצא והוריו מתפללים ומברכים ואח``כ מורידים את הכיסויי הראש שלהם, אז הוא הופך להיות `` דתל``ש `` ! מזל``ט...
 

admor

New member
זה נקרא לשתוק???

ניסיתי להשחיל מילה כלום לא הצלחתי. <מזל ש69 עברה מקום, בסוף היה קצת שקט> אהה וברוכה הבאה מזלך שהכרת בהתחלה את הנחמדים.
 

עובבי

New member
ראשית, ברוך הבא

בצל קורותינו,התרווח בכסאך,הזמן קפה ועוגה,ספר את סיפור חייך בהרחבה תוך כדי נגיסות רכות בעוגת הקצפת הענוגה ולגימה מדודה של קפה טוב. כדי שתשתלב בפורום היטב אל תשכח גם להמלט מהמסעדה לפני שמגיע החשבון. משהו בדבריך משך את תשומת ליבי וכיוון שאני משתדל שלא לבקר/להתקיף אנשים באופן אישי (בדרך כלל אני משתדל להחליף לניק חדש ולהתחבא מאחוריו ורק אז לתקוף) אני מגיב על הודעתך אבל בעצם פונה לאזרחי ישראל בפרט ואל האנושות בכלל. 'אני ממשפחה ספרדית'. 'מאיזה מוצא אתה' 'אתה אשכנזי' 'רבע מרוקאי חצי תימני שליש עירקי ושמינית רומני'. אלו משפטים שאני שומע באופן שגרתי מצעירים בני 18 בצבא ההגנה לישראל. למעשה כל שיחת דא והא בשמירות בין חיילים שטרם הכירו אחד את השני מגיעה בסופו של דבר,אם לא מיד בשאלה השניה,למוצאו של הדובר. ואני שואל למה? למה זה משנה? (או ברוסית-טפו יו? טפו יו מאט?) אילו בן שיחך הוא עובד בית התפוצות המנסה לגלות האם דוד סבך הינו ברל שמוצקר או שמרל פוצקר ייתכן ויש טעם לשאלות מסוג זה,אבל מדוע שאלת זהותו של הדובר כל כך חשובה בשלב כה מוקדם של ההיכרות? ובתשובה לשאלתכם (ממש שנונים) אני רבע פולני,רבע רומני וחצי אנגלי.גם החצי האנגלי,למרות שניתן היה לחשוב כך,איננו מצאצאי ג'ורג' החמישי,אלא עשה את דרכו מעיירה שלווה (אם נתעלם מצעקות אינוס ע"י קוזקים) בפולניה.
 

עובבי

New member
הודעה:נא לא לתקן* שגיאות כתיב

*למעט חסרי חיים ואנשים שסיימו לאונן
 

whitewidow

New member
"ספרדית חרדית"

זה הציטוט המדויק, ונראה לי שזה יותר בשביל להעביר את המסר של הרקע/זרם ממנו הגיעה ופחות בשביל להצביע על המוצא.
 

עובבי

New member
לכן לא פניתי אליו אלא לכלל אזרחי ישראל

בפרט ואל האנושות בכלל
 
שכלל אזרחי ישראל

הם ממוצא ספרדית חרדית. והיום, הם קונים בסופר בגט עם גבינת פרמזן.
 
למעלה