היי... :) שאלה...

kfarsabait

New member
היי... :) שאלה...

צריכים לשלם את השובר ללימודים עד ל-14, לא יצא לי להגיע לבנק שבו נמצא הפיקדון שלי ויצא לי להגיע לשם אחרי ה-14 שרשום בשובר... כנראה בסופ"ש הקרוב... אני יכולה לשלם עם אותו שובר שרשום בו עד ה-14? קורה משהו מבחינת האוניברסיטה אם משלמים כמה ימים אחרי? מקווה שהשאלה שלי לא צעירה מדי...שנה א' ;) תודה!
 
כן יקרה

לא תוכלי לשאול ספרים מהספריה או להשתמש באף אחד משירותיה, יש רנשים שזה לא משנה להם אבל שתדעי...
 
למעלה