kfarsabait
New member
היי...
שאלה...
צריכים לשלם את השובר ללימודים עד ל-14, לא יצא לי להגיע לבנק שבו נמצא הפיקדון שלי ויצא לי להגיע לשם אחרי ה-14 שרשום בשובר... כנראה בסופ"ש הקרוב... אני יכולה לשלם עם אותו שובר שרשום בו עד ה-14? קורה משהו מבחינת האוניברסיטה אם משלמים כמה ימים אחרי? מקווה שהשאלה שלי לא צעירה מדי...שנה א'
תודה!
צריכים לשלם את השובר ללימודים עד ל-14, לא יצא לי להגיע לבנק שבו נמצא הפיקדון שלי ויצא לי להגיע לשם אחרי ה-14 שרשום בשובר... כנראה בסופ"ש הקרוב... אני יכולה לשלם עם אותו שובר שרשום בו עד ה-14? קורה משהו מבחינת האוניברסיטה אם משלמים כמה ימים אחרי? מקווה שהשאלה שלי לא צעירה מדי...שנה א'