היי לכולם

ethanguy

New member
מממ....

הייתי מציע לך קרב-מגע מיכוון שאין לך הרבה זמן ללמוד. אבל אם תשנה דעתך אני מציע לך איגרוף תילאנדי או איגריף נורמל.
 

שוקוקאן

New member
לאסי

גם אני התחלתי ללמוד כדורסל בכיתה א', גם לי היו הרבה אימונים בשבוע, ועם זאת מצאתי זמן לשני אימוני קראטה שבועיים. ואני יכול להגיד שבדיעבד הקראטה מאד עזר לי בכדורסל - מבחינת בטחון עצמי, חוזק גופני, אתלטיות, ריכוז, קואורדינציה ועוד. לדעתי אימון לבד בבית על-סמך סרטים אינו מועיל ואף מזיק, לכן לדעתי נסה בכל-זאת להתאמן באמנות לחימה אצל מורה מוסמך.
 

asi boy1

New member
טוב אז ככה...

באמת תודה לכולכם על התגובות שלכם! עזרתם לי להבין דברים חשובים. החלטתי שבזמן הקרוב, אני אחפש לעצמי מורה או מדריך. ואני מקווה להצליח ואם וכאשר אני אצליח, אתם הראשונים שתדעו מזה (ממש כבוד גדול
). יש לי רק עוד שאלה קטנה: מכל מה שאמרתם פה, הבנתי שלא כדאי ואסור לעשות תרגילים בלי מורה. בכל זאת אני רוצה לדעת על אילו תרגילים אתם ממליצים לי לעשות בבית כדי להיות יותר גמיש או כל דבר חשוב שאתם מניסיונכם מכירים שיוכל לעזור לי בתרגילים שאני אבצע באימונים.
 

amir_aikido

New member
אותם תרגילים שאתה עושה לכדורסל

אסי, תשפר את הכושר ושתמור על הגמישות בדיוק באופן שאתה יודע - כמו שעושים לכדורסל. התרגילים לשיפור הגמישות פשוט מבוצעים למשך זמן ארוך יותר, אבל הם כמעט זהים לתרגילים של המתיחות שאתה מבצע גם כך. כל נסיון להסביר בכתב איעיך לבצע יביא אותך לבצע פחות טוב מכפי שהיית עושה בעצמך לבד על סמך הצורה שלימדו אותך. רק תזכור דבר אחד : בעדינות ולא בכוח אמיר
 

WhiteBear

New member
רק שתי עצות:

1) אם אתה מחפש אומנות לחימה, זה אוסף של מקורות שאספנו בפורום: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles.asp?id=148&art_id=43 2) לגבי גמישות: יש תיאוריה, לפיה גמישות נובעת מהיכולת שלך לשחרר את הגוף שלך. על התיאוריה הזו יעידו העוסקים בשיטות כמו פלדנקרייז/אלכסנדר/ ושיטות לחימה "רכות" (טאי צ'י וגו'). כך בחשבון שזה אפיק מאד קיים לשיפור הגמישות. אבל יכול להיות שזה לא מתאים לך כרגע
.
 

eys

New member
מה אתם חושבים?

הקפיצה הזאת אמיתית או כמו בכל סרט זה רק עוד עניין עם החבלים שם.?
 

bennyTKD

New member
לא לזה התכוונו בחבלים

2 הדוגמאות שהבאת נראות אמיתיות לגמרי. אלו דברים שאנשי אומנויות לחימה יודעים לעשות גם במציאות. בשימוש בחבלים התכוונו לקפיצות ובעיטות שרואים בסרטים כמו מטריקס ומטריקס 2. שם השחקנים מבצעים פעלולים שאת חלקם בלתי אפשרי כנראה לעשות בלי חבלים. ובמיוחד שהם (במטריקס) שחקנים ולא אנשי אומנויות לחימה. תזכור שואן דאם, ג'קי צאן, ג'ט לי, ברוס לי וכל חבריהם הם במקור אנשי אומנויות לחימה ורק אחר כך הם הפכו לכוכבי קולנוע. לכן, בחלק גדול מהמקרים מה שאתה רואה בסרטים שלהם הוא אומנם כוריאוגרפיה, אבל הם מבצעים אותו באמת (ולא על ידי חבלים או אפקט הוליוודי במחשב). וחלקם אפילו עושים זאת בלי שימוש בכפילים. בני
 

asi boy1

New member
שיייהההה

זה מדהים! איך בן אדם מסוגל לעשות כזה דבר?! אני כל פעם מחדש חושב שואן דאם לא הגיע מהכוכב שלנו
 

bennyTKD

New member
הנה דוגמה

איך אפשר? תראה למשל את חברנו מהפורום גיל-הפקידו קופץ באוויר. בני
 

asi boy1

New member
פששש מדהים../images/Emo153.gif

דרך אגב, מישהו ראה את הסרט הזה של ואן דאם? (מהתמונה)
 

bennyTKD

New member
מדהים, אז קבל עוד אחת

מדהים, אז קבל עוד אחת של גיל-הפקידו. ולגבי ואן-דאם - ברור. יש לי את כל הסרטים שלו במידה ואתה רוצה לשאול אחד מהם (ולצ'ים-צ'ים - לפני שתשאל - כן, זה בלי כסף...) בני
 

asi boy1

New member
מת על הסרטים שלו...

במיוחד על הסרט הזה (ספורט הדמים). אני רואה אותו כל יום, כל היום. אם אתה/אתם, יודעים מאיפה אני יכול להשיג את הסרט "ספורט הדמים 3", תאמרו לי בבקשה.
 

bennyTKD

New member
2 אפשרויות

2 אפשרויות: או שתיגש לספריית הוידאו/DVD הקרובה לביתך. או שתוריד מקאזה (או מתוכנת ה- P2P האהובה עליך). תקיש "bloodsport" או "Van Damn" ובטח תמצא הרבה סרטים שלו. בני
 

MrJacKasS

New member
חולה על ואן דאם.

בענק הוידיאו יש את כל הסדרה של ספורט הדמים. בקאזאה אין שום זכר לסרט. :)
 
למעלה