לאסי
גם אני התחלתי ללמוד כדורסל בכיתה א', גם לי היו הרבה אימונים בשבוע, ועם זאת מצאתי זמן לשני אימוני קראטה שבועיים. ואני יכול להגיד שבדיעבד הקראטה מאד עזר לי בכדורסל - מבחינת בטחון עצמי, חוזק גופני, אתלטיות, ריכוז, קואורדינציה ועוד. לדעתי אימון לבד בבית על-סמך סרטים אינו מועיל ואף מזיק, לכן לדעתי נסה בכל-זאת להתאמן באמנות לחימה אצל מורה מוסמך.