היי כולם|! כנסו

היי כולם|! כנסו

יש לי עבודה ועליי לדעת את ההגרה האופרטיבית ל"יהדות" אם מישהו יוכל לעזור לי היום זה יהיה יופי!
 

ע ו ל ם

New member
../images/Emo93.gifo_O../images/Emo93.gif טוק טוק טוק.........

מישהוא בבית?!?!?
 

Tooלי

New member
../images/Emo6.gif

יהדות זה יופי..
(קל להכין שליפים.. מושגים וכאלה
)
 

ע ו ל ם

New member
זה "הבית" שלך..

לפני הרבה אחרים, שניכסו את הבית לעצמם.. כך שלפחות הידיעה על קיומך ב ע ו ל ם.. אפילו אם לא על פני השטח בגלוי.. מספיקה לדידו..
 
טעיתי בניסוח

למה אתם קק[ע]ות? חוץ מזה יש מצב שמדובר בתחבולה... [הגיוני יותר, לא?
]
 

ע ו ל ם

New member
נשמתי..

:-): לא הייתי מתקן אותך.. אם לא הייתי בטוח.. אני אומר מיידע מצחיקולה אחת.. :-):
 
../images/Emo24.gif לא הבנת

פעם תיקנו אותי במשפט "איש איש באמונתו יחייה" לזה התכוונתי יא מותק
 
למעלה