היי כולם|! כנסו

ע ו ל ם

New member
גם מה צבע התחתונים שלי..?!?!

 

ע ו ל ם

New member
|חיוך ענק ענק|

אכן.. "בשלב זה".. ענק
|ממשיך לחייך|, ואמשיך (ברשותך) עוד קמעא..
 

ע ו ל ם

New member
פירסמתי לך שאלה בשאלה קטנה..

לא יודעים בינתיים על התשובה.. פרסמי בעוד פורומים דתיים או משהוא..
 

No BoDy1

New member
חחחחחחחחחחחח../images/Emo6.gif

זה הדבר היחיד שהעלה לי חיוך על הפנים היום:]
 
סתם משו...

היה חשוב לי להגיד אבל יש כאן ממש ממש הרבה אנשים טובים בפורום הזה... ע ו ל ם, ופוקהונטסית (בעע קשה לרשום את זה
) בטח יודעים על מה מדובר אחרי שהיינו בצאט של אביב ולא היה נחמד שם בכלל... בכלל בכלל... אז זהו.. אתם אנשים מקסימים
 

ע ו ל ם

New member
מקסימה אחת.. ../images/Emo24.gif

לי-היא.. כולך עם ראש שעובד נכון, ולב יקר.. (ואם יש פה אנשושים טובים אז.. במקום לשחק בשכונה של אביב, תחשבי על שכונה יהודית..)
 
למעלה