הגקט של עליזה1
New member
היי כולם|! כנסו
יש לי עבודה ועליי לדעת את ההגרה האופרטיבית ל"יהדות" אם מישהו יוכל לעזור לי היום זה יהיה יופי!
יש לי עבודה ועליי לדעת את ההגרה האופרטיבית ל"יהדות" אם מישהו יוכל לעזור לי היום זה יהיה יופי!