שיפרתי כמה דברים..../images/Emo181.gif
עשיתי הצללה נכונה לחולצה. יישרתי את הקו של הציצים. העברתי את הסמל של ה"פיס" לחזה,כי שם בדרך כלל נמצאות התמונות בחולצות ריאליסטיות. הרחבתי את הקצה של שרוול החולצה (בצד ימין) בגלל שאם החולצה צמודה על הדולי זה נראה כמו בגד גוף. עיגלתי את הקצה של החולצה,כי חולצה לא ישרה אף פעם,אלא מתעגלת כלפי מטה. עשיתי לך מכנסיים מתרחבים,מקווה שאתה אוהב. לא יצא משו. אין לי כוח לעשות שיער,מצטערת. נעליים לא מתאימות למכנסיים מתרחבות-לפחות לדעתי. שיניתי את צבע העור,בגלל שצבע העור המקורי של האמו-קיס הוא חום-סגול-כתום-צהוב,ופשוט לא ריאליסטי ולדעתי מאוד מכוער. אם אתה מעדיף את הצבע המקורי,זה לא בעיה לשנות. מקווה שאתה אוהב את זה
ואם תשתמש בזה,אל תיתן לי קרדיט,רק תגיד שלא עשית את זה לגמרי לבד.