הייתה לי אתמול

Neomi Dyllen

New member
הייתה לי אתמול

שיחה איתו לקראת סוף השיחה שבה הוא נשמע עייף מסכן ואפאתי מתמיד הוא התחיל לספר לי פתאם על כל הבסף שהפסיד וכמה הוא מפחד להיות עני ושלו אין הורים שיעזרו לו ושזה הורס לו כל מיני תכניות,זאת הייתה פעם הראשונה שהאיש הזה דיבר איתי על הפחדים שלו,אנחנו שנינו אנשים מאד צינים שמפחדים להיפגע וכל שיחה מלווה בהערות ציניות שמנסות לכסות על רצינות הבעיה,והנה פתאם הוא מדבר איתי על פחד בלי לנסות להתחמק,זה הייה מוזר,אולי כבר לא איכפת לו ממני עד כדי כך שהוא לא מפחד להגיד איך הוא מרגיש? אני מניחה שהוא סובל מצורת ההתנהגות שלי ואולי בכלל התחיל עם אותה בחורה כי הוא מרגיש שהוא פוחד לספר לי דברים שלא אלגלג עליו (למרות שאני לא עושה את זה). למה אני מרגישה פתאם מאד קטנה אשמה ועצובה?
האם השיחה הזאת הייתה סימן טוב,אין לי מושג איך זה עם גברים,האם אחרי שהם נפתחים הם מוכרחים לברוח מהר?
 

אילנה.

New member
תראי..

אני לא חושבת שהעניין של הסימן הוא כל כך עקרוני, את מה שהיה לו לומר הוא אמר כי כך הוא הרגיש כנראה. וזה לא שאני איזו חסידת גברים, אני לא, ממש לא, אבל זה לא "ככה זה עם גברים" כי הם לא כולם אותו דבר בדיוק כמו שהנשים לא, אז זה נורא תלוי במי שסיפר לך את זה, יכול להיות שזו התפתחות מסויימת ויכול להיות גם מחסום, אבל, זה דבר שתגלי בכל מקרה כי הוא התוצאה, ואי אפשר להימנע ממנה..
 
היי לך!

עוקבת כמה זמן אחרי חלק מהודעותייך, חושבת שאני לא אמורה להיות חלק, כי אני בכלל לא יודעת מה זו אהבה, ולא חוויתי זוגיות, אבל חשבתי היום.. יש פחד לכולנו מלהיות בודדים, מלהיות עניים, מ-לא לדעת, מ-כן לדעת, לפחד יש כוח, אבל כשיודעים את מה שאנחנו בעצם רוצים, הכוח הזה קצת מחליש עצמו מולנו. את רוצה אהבה? את רוצה כבוד? אני לא יכולה להגיד לך להיפרד ממנו, כי בעצם זה משהו שאת צריכה להגיע לבד. את צריכה להבין אם הוא ראוי לך ולא אם את ראויה לו. אני לא חושבת שסיפר לך כי לא איכפת לו, הוא סיפר כי הוא הרגיש כואב בצורה כזו שהרגיש שהוא רוצה לשתף. אם זה קשור אלייך או לא אני לא יודעת. ציניות היא בהחלט דרך להתמודד. גם בריחה היא דרך.. האם אנחנו בורחים. האם הוא ראוי לך? זו שאלה חשובה מאוד לדעתי. מעבר לסטיגמות שיש על רווקות <מוזר אבל יש כאלה>, מעבר לכאב שאת מרגישה כשאת חושבת מה יהיה, מעבר לכל דבר שעוצר אותך, יש אותך. את, שאולי פוחדת, אולי חוששת, אולי לא יודעת, אבל עדיין חשובה מספיק ויותר ממספיק בשביל שיהיה לך טוב. לא יודעת מה את מרגישה. ומצטערת אם אמרתי דברים לא במקום. אבל .. שלך, שני.
 

Neomi Dyllen

New member
אני חושבת

שאני כבר לא יודעת מה אני חושבת,כבר אין לי כח לחשוב,כל מה שאני רוצה זה לשכב באיזה מקום חשוך ונוח ולישון עד שכל הכאב המיותר הזה יחלוף מחיי,הייתי רוצה להגיד לו הכל אבל אני יודעת שזה יגמור הכל ואני כל כך אוהבת אותו והכל הייה כל כך טוב בינינו. שני אני לא חושבת שאמרת דברים לא במקום אני מעריכה כל תגובה וכל דעה ,דברים שאנשים אומרים לי גורמים לי לראות דברים מזויות מבט שונות משלי ואני חושבת שזה טוב,אני רק יודעת שאני מנתחת דברים יותר מדי ושהוא מתרחק ממני וזה מוציא אותי מדעתי.
 
למעלה