יש לשים את עניין ההפלה בצד!
יש הרבה סיבות שאולי בגללן היא עשתה את ההפלה. לא היה צריך להיות בכלל מצב שבו היא צריכה להחליט את ההחלטה. יש כאן רשלנות רפואית, אלא אם כן (ואני לא מכירה את הניתוח ומה כרוך בו) יש סיכויים להכנס להריון והדבר הוסבר לה והיא חתמה על טופס מתאים.