היו אתן השופטות !!!
אישה אחת לא רצתה ילדים ועברה ניתוח לקשירת חצוצרות. חלף הזמן ו ... אופס, נכנסה להריון. לא רצתה לעשות הפלה. נולד ילד. הילד בריא וחמוד. המשך - האישה הגישה תביעת רשלנות רפואית נגד ביה"ח והרופא המנתח. שאלה - יש לה לדעתכן עילת תביעה ? (אחרי זה אני אספר לכן מה נפסק)
אישה אחת לא רצתה ילדים ועברה ניתוח לקשירת חצוצרות. חלף הזמן ו ... אופס, נכנסה להריון. לא רצתה לעשות הפלה. נולד ילד. הילד בריא וחמוד. המשך - האישה הגישה תביעת רשלנות רפואית נגד ביה"ח והרופא המנתח. שאלה - יש לה לדעתכן עילת תביעה ? (אחרי זה אני אספר לכן מה נפסק)