שאלה קשה....
מצב קצת אחר יכול לשפוך או על הדברים: אצל אישה בהריון מתגלה סרטן. הגילוי נעשה בשלב מאוחר מדי, בשל רשלנות של הרופאה. הגילוי המאוחר חייב לידה מוקדמת. הלידה המוקדמת גרמה לבעיות בריאותיות אצל התינוקת בינקותה. במזל - הכל נפל על מקומו בשלום. לאם ולתינוקת שלום. כששאלו את האם האם היא רוצה לתבוע על רשלנות רפואית, היא אמרה שבשום אופן לא, מהסיבה הפשוטה שאם באמת היו מגליפ את הסרטן מוקדם, יכול מאוד להיות שהיו מאלצים אותה להפיל, ואז לא הייתה לה בתה היקרה מפז... אני חושבת שזה עניין של השקפה אישית. אני יודעת שלי היה מאוד קשה לפסוק במצב כזה. קצת קשה לי להבין אמא שקיבלה במתנה ילד, הולכת ומאשימה את אלה ש"כביכול" עשו עמה רעה, כשבעצם יצא לה רק טוב מזה... אבל זו רק דעתי. אני חושבת שאם היא באמת לא רצתה את התינוק, היה עליה לעשות הפלה, ואז אולי לתבוע על רשלנות רפואית.