אמא של יותם1
New member
לי יש!
אני מצרפת תמונה של ארגז שעשתה שריתוש מפורום אומנות שימושית ב- ynet בטכניקה של צריבה על עץ. ארבעת העיגולים והנחשים בצדדים הם מוטיבים קלטיים. עכשיו, אחרי שהבנת למה הכוונה, תוכלי לחפש ביתר קלות בין התמונות מגוגל. ואגב פיות - יש בדיזנגוף סנטר חנות יפהפיה שנקראת "עולם הפיות". כשנכנסים אליה מרגישים בתוך יער קסום עם מפלים, עצים ופתיתי שלג, פיות, גמדים, מכשפות ודרקונים, שאת כולם אפשר לרכוש. כייף גדול להסתובב שם (אם מתעלמים מהמחירים, המופרזים למדי).
אני מצרפת תמונה של ארגז שעשתה שריתוש מפורום אומנות שימושית ב- ynet בטכניקה של צריבה על עץ. ארבעת העיגולים והנחשים בצדדים הם מוטיבים קלטיים. עכשיו, אחרי שהבנת למה הכוונה, תוכלי לחפש ביתר קלות בין התמונות מגוגל. ואגב פיות - יש בדיזנגוף סנטר חנות יפהפיה שנקראת "עולם הפיות". כשנכנסים אליה מרגישים בתוך יער קסום עם מפלים, עצים ופתיתי שלג, פיות, גמדים, מכשפות ודרקונים, שאת כולם אפשר לרכוש. כייף גדול להסתובב שם (אם מתעלמים מהמחירים, המופרזים למדי).