היא היתה מורה לספרות בתיכון שעבדתי בו וקניתי ממנה בזמנו את הספר "חצבים נרות נשמה" שהיא כתבה לי בו שתי מילים. אגב, כעת כשאני חושבת על זה באמת יש אמירה כזו שחצבים גדלים במקומות שהיו בהם בית קברות.
אני מרגישה שהם קיבלו בית ראוי יותר מזה שזכו לו אצלי (כאמור, אצלי הם היו בין הכריכה האחורית של האלבום לדף שלפניה). אצלך בוודאי יוצגו במקום של כבוד. ותשמח שלא כתבתי "המאהבת של לפרקון" (שזה ניק של מישהי שגולשת בפורום אחר שאני משתתפת בו. ו-לא, זו לא אני...) - זה היה מתמיה אותה הרבה יותר
מאוד פופולארית בשנה האחרונה בעקבות שר הטבעות.יש עכשיו אוספים של פיות, גמדים ושדונים קטנים, המוזיקה האירית מאוד פופולרית, סוף סוף גילו את המוזיקה הנפלאה הזאת שאני אוהבת כבר שנים.