היום יצאו לדרך

  • פותח הנושא powo
  • פורסם בתאריך
אותה תמונה מלוח שנה

מענין, תמיד חשבתי שזו אותה התמונה רק היום שמתי לב שהם קצת שונות, כנראה שהן צולמו אחת כמה דקות אחרי השניה, בתמונה הזו יש עוד אופנים
 

powo

New member
מי אמר

אני מאד מרוצה.אני לא משתמש בו. אבל הוא קיבל מקום מאד מכובד על מדף. יחד עם הרבה מאד פרטים שאני אוסף.המון תודה אברהם
 

powo

New member
לטנדר הנוסע

מיד כאשר קיבלתי את הטרנזיסטור כתבתי לך שאני מאד מרוצה.יכול להיות שפיספסתה את ההודעה .אברהם
 
שי, ביאליק בדרך אליך

רק היום שלחתי וכשחזרתי הביתה מצאתי בבית את הסיכות.
 

שַׁי

New member
../images/Emo182.gif../images/Emo182.gif../images/Emo182.gif לאברהם ולאלונה

הספר של גרוסמן עם הקדשתו ועם הקדשתו של אברהם הגיע, וגם הגלויה מאלונה הגיעה. תודה רבה!
 
הָי שָי, סתם מעניין.

מצאתי בבית ספרון של ש.שפרה, האם היא מוכרת לך
היא היתה מורה לספרות בתיכון שעבדתי בו וקניתי ממנה בזמנו את הספר "חצבים נרות נשמה" שהיא כתבה לי בו שתי מילים. אגב, כעת כשאני חושבת על זה באמת יש אמירה כזו שחצבים גדלים במקומות שהיו בהם בית קברות.
 
שי, ../images/Emo51.gif איזו הפתעה../images/Emo99.gif

לא ראיתי במעטפה שיש שם 2 בולים ובמזל בדקתי היום את המעטפה וגיליתי את שני הבולים של החתולים. מקסים
 
../images/Emo92.gifתמיר../images/Emo140.gif

אני מקווה שאין לך אותם ושהצלחתי להוסיף לך משהו לאוסף
 

שַׁי

New member
../images/Emo108.gif כן כן, שני בולים חתוליים ../images/Emo13.gif

וש. שפרה אכן מוכרת לי, אפילו פרסמה, נדמה לי, כמה שירים בכתב-העת "הליקון" בשנים האחרונות.
 

python 4

New member
אש"י - תודה!

קיבלתי היום את גליון הקק"ל. ממש יפה! גליון הקק"ל הראשון שלי. ועוד גליון חריג! תודה! אגב אהבתי שרשמת על המעטפה "מאת: אמא של יותם"..
בהחלט עוררת כמה תמיהות אצל קצינת הדואר שלי, אר.. כלומר אמא שלי.
 
../images/Emo127.gif אני שמחה שזה מצא חן בעיניך.

אני מרגישה שהם קיבלו בית ראוי יותר מזה שזכו לו אצלי (כאמור, אצלי הם היו בין הכריכה האחורית של האלבום לדף שלפניה). אצלך בוודאי יוצגו במקום של כבוד. ותשמח שלא כתבתי "המאהבת של לפרקון" (שזה ניק של מישהי שגולשת בפורום אחר שאני משתתפת בו. ו-לא, זו לא אני...) - זה היה מתמיה אותה הרבה יותר
 

ronmerav

New member
לפריקון

מתוך המיתולוגיה האירית, כמדומני. מיתולוגיה - עוד נושא שמאוד מושך אותי, רק חסר זמן.. זמן...
 
המיתולגיה האירית

מאוד פופולארית בשנה האחרונה בעקבות שר הטבעות.יש עכשיו אוספים של פיות, גמדים ושדונים קטנים, המוזיקה האירית מאוד פופולרית, סוף סוף גילו את המוזיקה הנפלאה הזאת שאני אוהבת כבר שנים.
 

powo

New member
לאלונה

כל מה שקשור לאירלנד די מבוקש באנגליה.יש להם את האומנות הקלטיק. שהם לא רק פיות.אלה גם כל מיני צורות גרפיות.שקשורים איך שהוא לפרחים.
 
למעלה