היום בתפוז Live

היום בתפוז Live ../images/Emo107.gif../images/Emo14.gif../images/Emo79.gif

היום בפורום כלבים נארח את מאיה עטיה, מאלפת כלבים מקצועית, ומנהלת מרכז לאילוף כלבים בקרית אונו. מאיה תענה על שאלותיכם היום ב-14:00
הפסיכותרפיסט מני אנצר, מהמרכז "להיות ביחד" יתארח אצלינו היום ב-19:00 בפורום לא לאלימות. מני אנצר הוא מדריך לזוגיות נכונה. על זוגיות נכונה ניתן ללמוד גם מדרך השלילה: זוגיות לא נכונה, היא זוגיות שיש בה אלימות (ולאו דווקא אלימות פיזית: אלימות יכולה להיות גם בדרך של שליטה וטרור, שימוש בילדים וכדומה) מני אנצר יענה לשאלותיכם בנושא זוגיות טובה ולא טובה, התלבטויות, מודעות עצמית, בעיות ומשבר בזוגיות או בנישואין ועוד. אתם מוזמנים לשרשר שאלותיכם כבר עכשיו!
להקת "ווסטלייף" כובשים את המקום הראשון בסערה עם הבלדה המרגשת שלהם- Tonight, במצעד הפזמונים השבועי של תפוז אנשים. מה הם הלהיטים הגדולים של השבוע? בואו לקחת חלק בדירוג.
 
רישמית......

זהו שירשור עוף!! אבל שיהיה היחיד בדף!! שרשור של כל מיני דברים תמונות ושיעורי רכיבה!! נ.ב אנשים פליייז לא להציף עם התמונות!!!
 
זה לא

אבל אפשר לצרף לשירשור הזה גם הודעות של מה עשיתי בשיעורי רכיבה מהסיבה הפשוטה שהשרשור שלמטה כבר לא קופץ!
 
יש לי שאלה אליכם אנשים!

עכשיו...עם סוף שנת הלימודים והכול... עם כל הלחצים המבחנים הגשת העבודות וכו... איך אתם מצליחים להגיע לחווה?! איך אתם מוצאים זמן!? אני חושבת שאני הולכת להתאב! אני לא מצליחה לסדר את לוח המזנים שלי ככה שיהיה לי זמן כמו שצריך להיות בחווה ולרכב על הסוסה שלי! זה פשוט נוראי!!!! יש לי עוד שבועיים של לחץ שאני לא חושבת שאינ יעמוד בזה!
 

TauraMan

New member
לא לומדים ?? ../images/Emo3.gif ../images/Emo20.gif

חחח אני אל מתאמנת למבחנים. או שאני הולכת לאורווה לרכב ובלילה עושה ש"ב
 
איזה כיף לך!!!

את עוד לא בסוף כיתה ט'! איזה סיוט זה אלוהים! הכל עכשיו הםן מבחנים ליחידות! כאלו שיקבעו אם את עולה לתיכון ולאיזה הקבצות וכמה יחידות! בגלל זה הלץ האטומי!!!!!! אוף!
 
ואין מה לדבר בכלל על כיתה

י'! שנראה לי שבכלל אני לא אצליח לבוא לרכב כמוח שצריך! אוף!!! אולי אני ארד לכיתה ח' ואשאר שם?!?!
 
ואין מה לדבר בכלל על כיתה

י'! שנראה לי שבכלל אני לא אצליח לבוא לרכב כמוח שצריך! אוף!!! אולי אני ארד לכיתה ח' ואשאר שם?!?!
 

˜Me˜

New member
מצטערת אם אני אשמע מגעילה ../images/Emo104.gif

אבל חשבת על יותר ללמוד, ופחות לרכב
או לעבור לפנמיית רכיבה
 

Shai Felton

New member
לך יש רק שבועיים../images/Emo170.gif

לי יש שלושה שבועות של לחץ! שלא לדבר על הפנימיה המ^&$*^$ הזאת! והכל על הראש.. אבל אני בכל זאת באה לפחות 3 פעמים בשבוע לשיעור.... כי איכשהו זה תמיד מעל הכל
ואם יש כוח אז עושים קצת שיעורים ואם לא מעתיקים בהפסקה... קיצר - סתיו, גם אני בסוף ט' ואיכשהו מסתדרים... כל שבוע יש לי איזה 4 מבחנים ורק לאלא שבאמת חשובים ואני באמת לא יודעת כלום מהחומר אני מתכוננת ... ורק 3 מהמבחנים האלו קובעים לי ת'יחידות בשנה הבאה.
 
אתם מתלוננים!?!? א-ת-ם?????

אני לא רכבתי איזה 3 שבועות בגלל המתכונות והבגרויות המזדיינות האלה!!!! מחר יש מתכונת בהיסטוריה וביום ראשון מתכונת בתולדות האומנות!! אין לי זמן לנשום.... מיקו בטח חושב שזהו נטשתי אותו.... או ודרך אגב קפצתי מטר!!!!!!!!!! זה היה כזה גדול !!!!! ממש מפחיד במיוחד שזה הפעם הראשונה של סולטאנה (היא ערבייה והיא פוחדת מוות מקפיצות.. כמעט נפלתי איזה 20 פעמים....). ועשיתי איתה לגליד.... אוף דרסאז' זה קשה בטירו8ף... מוציא את כל המיצים ....
 
אממממ אז זהו ש.....

בגלל זה יש לי את החצי פנסיון המעצבן הזה.. ההורים שלי לא רוצים שאני יכשל בלימודים... וסידרתי לי את הימים שאני באה לחווה בדיוק בימים שיוצאים לי המבחנים ואז לא יווצר לי מצב שאני לא יספיק ללמוד באותו יום למבחן כי אני בחווה... היה לי רק מקרה אחד כזה שזה היה מבחן במתמטיקה שהיה יום שלישי ולמדתי ביום שבת וראשון למבחן וגם ביום שני טיפה... אררר מחר יש לי מבחן ענק בביולוגיה!! ביום רביעי בלשוןןן וזה על כל החומר של השנה שזה ממש מללאאאאא וביום חמישי בתנ"ך שאני בטוחחח נכשלת!! ואני רוכבת בימים שני, חמישי ושישי ככה שזה לא נופל על אף מבחן..
 
חח...

אני לא מתכוננת אף פעם למבחנים(חוץ ממדי פעם באנגלית כדי להישאר הקבצה א') ואני ת-מ-י-ד מקבלת ציונים טובים פלוס! אז לי אין בעיה אם זה... אני באה לבצפר, מנמנמת בשיעור ומקשיבה בחצי אוזן.. מגיע מבחן אז זה הולך ככה: כל הכיתה שלי מתכוננת בהפסקה מהר מהר לפני המבחן..אני עם הצתה מאוחרת אחרי 10 דקות :מה יש היום מבחן? במה? ואז מישהו עונה לי .. נגיד "בביולוגיה" אני: אה סבבה חפיף... ואחרי שבוע המבחן חוזר אליי עם ציון של 90-100 כי אני פשוט זוכרת את מה שאני שומעת בכיתה ועושה בש"ב... כל מה שאני מבינה אני גם זוכרת כך שאין לי בעיה עם זה....
 

niko girl

New member
אני בכל מקרה ילך לחווה!!!

לא משנה מה יהיה!!!!! החווה זה הדבר הכי חשוב לי בחיים (טוב נו לא להגזים אבל בין הכי חשובים) ועצה בשבילך..תעשי את כל שיעורי הבית!! ומהררררררררררררר!!!!!!!! ואז את תוכלי ללכת לחווה ולרכב על הסוסה שלך!
 

Shai Felton

New member
זה קצת קשה../images/Emo170.gif

להספיק לעשות את כל השיעורים ולהתכונן לכל המבחנים. וזה לא עוד סתם מבחן זה מבחן שיקבע משהו חשוב.
 

niko girl

New member
אממ לי זה לא......

אני לא יודעת מה איתך אבל אצלי זה לא כלכ ך קשה להתכונן למבחנים ולעשות שיעורי בית!
 
למעלה