לא שיחקתי הרבה היום...
וודוס כבר נהיה לי משעמם, אז ביקשתי מרותם שתראה אם יש בשבילי מקום אימון בליפרי, כי זה נשמע מקום מגניב וpro כזה~ אז טיילנו כמה דקות שם (אפילו הרגתי כמה מהharps המפורסמות), אבל מסתבר שזה לא בשבילי. הכי חלשים שם זה הכדורי פרווה הצהובים ההם, אבל יש להם הרבה HP, תקיפה די חזקה, ואיאקספי די נמוך, אז זה לא משתלם לי.... אז חזרתי לבראולר, הרגתי קצת ארנבים בלודי, ויצאתי... רציתי לחזור, אבל כבר לא יכולתי... אז אם למישהו יש מקום אימון בשבילי (קשתיות- להתחיל לחפור בזיכרון שלכן!), אז זה הזמן לשתף... /tapuzforum/images/emo9.gif