הופה ה"י 10.9

Guid

New member
לא שיחקתי הרבה היום...

וודוס כבר נהיה לי משעמם, אז ביקשתי מרותם שתראה אם יש בשבילי מקום אימון בליפרי, כי זה נשמע מקום מגניב וpro כזה~ אז טיילנו כמה דקות שם (אפילו הרגתי כמה מהharps המפורסמות), אבל מסתבר שזה לא בשבילי. הכי חלשים שם זה הכדורי פרווה הצהובים ההם, אבל יש להם הרבה HP, תקיפה די חזקה, ואיאקספי די נמוך, אז זה לא משתלם לי.... אז חזרתי לבראולר, הרגתי קצת ארנבים בלודי, ויצאתי... רציתי לחזור, אבל כבר לא יכולתי... אז אם למישהו יש מקום אימון בשבילי (קשתיות- להתחיל לחפור בזיכרון שלכן!), אז זה הזמן לשתף... /tapuzforum/images/emo9.gif
 

deisy

New member
יש לך גשם לא?

פירטיים אני חושבת יכול להיות מקום טוב! מאיה היתה שם הרבה, יש שם סייט ספוט ואפשר לעשות הרבה גשם ולהרוג הרבה יחד.... אולי האיזור של CW? יש שם הרבה סוגים של מפלצות שנותנות אקספי יחסית גבוהה.... מה עם קווסטים?
 

Guid

New member
הרבה ממליצים על הפיראטים...

יש מצב שאת יודעת על איזו מפה בדיוק מדובר? ולגבי קוסטים- אני עושה כשאני יכול, אבל לא יוצא לי הרבה... בכל מקרה האיאקספי מקווסטים הוא די עלוב...
 

icy woman

New member
טוב,

אז שם המפה הוא: Herb Town: Red-Nose Pirate Den 2 ואם תעמוד על הסימון של הX אתה יכול לזרוק גשם של חיצים בלי להפגע. אם תעמוד קומה מתחת, אמנם תפגע, אבל הספאון אדיר- מחיר שיקוי תמורת אקספי. עליתי שם רמות במהירות עם האייס סטרייק שלי
 
../images/Emo41.gifשאלה בקשר למקום הזה!../images/Emo219.gif

איך לעזאזל מגיעים אליו?
אני צריכה להגיע אליו בשביל קווסט וניסיתי למצוא מקום שאפשר להגיע ממנו בכל הרב טאון, ולא הצלחתי.
 

Don Nirtin

New member
אני אעוזר לך עם זה יותר מאוחר../images/Emo87.gif

אם זה יהיה רלוונטי. פשוט עוד מעט יוצא.
 

deisy

New member
נוסעים למו לונג

ואז לוקחים חסידה להארב טאון, הולכים לפורטלים הימניים כל הזמן <<<<<<<<<<< ממשיכים ישר ישר, ואז כבר תעלי מפה של המקום ותוכלי לראות את המפה הספציפית הזו... את תגיעי מתישהוא לפורטל עם תנינים מעצבנים, אם אני לא טועה שם צריך לעלות לפורטל העליון ואז זו המפה שאת רוצה... בהצלחה!
 

הטיZרית

New member
מהעיר הולכים כל הזמן ימינה

מגיעים למפה שיש בה תנינים (המפה הראשונה של התנינים) עולים למעלה בצד השמאלי של המפה ויש שם למעלה כלוב ירוק כזה.. זה מפה נסתרת.. הרד דן 2 הוא עוד מפה אחת ימינה משם וה PPQ הוא באותה מפה מקום מאוד מומלץ לקשתים אבל רק מרמה 76-79 כי עד אז המקום הזה פשוט רוצח שיקויים ד"א אם יש מישהו מרמה 69 ומעלה שרוצה שם ליצ' בסקניה... אני מוכנה לעזור (חינם)
 

yonVata

New member
טוב...

ממממ... קרניבל2... כל מה שהספקתי לעשות זה לעלות ממשו כמו 6% לאיזור ה35-40%... אנשים עייפים במדינה הזאת (אחום אחום... אני אני...) וגם כל הזמן הייתי צריך למצוא בנאדם אחר לעשות איתו פארטי כי הפארטי היה צריך ללכת... אז התייאשתי... נראה אם יהיה זמן לעוד התקדמויות בסופש הזה...
 
פגשתי נוב חמוד!../images/Emo12.gif../images/Emo219.gif

שהמיין שלו ברמה 20 והסייגנוס שלו ב22.
הוא התחיל לשחק השבוע וזה, והוא לא מהנובים שאומרים לי בטרייד "mesos pliz im poor". הוא ממש נחמד וסתם ככה נתן לי פיים, ובספינה לאליניה נתתי לו איזה מזוס כי הוא היה ממש עני ונחמד.
והוא שאל אם אני יכולה לעשות איתו פארטי בהנסיס, בחזירים, אז עשיתי.
ואז הוא נורא התלהב מהמייפל צ'ייר שלי, אז אמרתי לו שיש פיקיו מיוחד לרמות 20-30 שיכול לתת לו כיסא מיוחד ועזרתי לו ללכת לNPC שלוקח לפיקיו וזה. וזהו. הוא היה נורא חמוד.
 
למעלה