הופה ה"י 10.9

yonVata

New member
תגידי...

לאן נעלמת?? מה יהיה איתך? לא שומעים אותך, לא רואים איתך...
 

נושיfay

New member
../images/Emo48.gif../images/Emo210.gif|פטריה|היה אירוע GM...0.0

לפני יומיים=] באיזה 3-4 בבוקר..XD בהנסיס כשמפעילים את הזיקוקים=] קיצר הוא היה שם וטוב, זה היה משהו שתמיד רציתי לעשות, ךראות GM ועכשיו זה קרה..D: וחוץ מזה אני זוחלת לי לאיטי לעבר ה50%=] מתאמנת פה ושם...חחחח אני אגיע לרמה 90 אולי בשנה הבאה בקצב הזה...:p
 

P o o f i

New member
זה לא אמור להיות These?

 

icy woman

New member
טיול עם הנכדה של הבת

ליאת קפצה לבקר אותי בTT.(כן, כן, למרות שבעלי רמות נמוכות לא יכולים להכנס לטיים טמפל, הם כן יכולים להגיע לשם דרך טלפורט של המשפחה). הרגשתי כמו סבתא שעושה סיור לנכדה במקום של גדולים..זה היה נחמד ומצחיק. במיוחד ההפתעה של ליאת כשהיא הפכה לדרקון
זו היתה הפתעה נעימה ליאתי
נהניתי
 

deisy

New member
וואלה, הנקודות של המשפחה...

ליאת באמת שאלה אותי על TT ולא חשבתי על זה
 
למעלה