הופה ה"י 10.9

הטיZרית

New member
הופה ה"י 10.9

הצלחתי להחזיק מעמד ערה.. ו... עליתי רמה ל 122
ועוד משהו משמח!!! קיבלתי מתנה SE 20% והוא עבד!! איזה אושרררררררררררררררררררר
 

D amaged R oses

New member
מזל טוב!!

גם על הרמה, וגם על הSE! [מתהעל הסקיל הזה XD] רמה 136 בקוסמת, לא הרבה התקדמות.. אבל אמא 121! עם ג'נסיס! והחייאה! עכשיו אני צריכה לברר על הבהמוט, שגם ככה לא לחוץ בנתיים. ולדאוג לציוד טוב
אבל זה כלכך כייף! ג'נסיס! אני מקווה שבקרוב יהיה איוונט לג'נסיס 30 או שהיא תישאר עם 20/15 לנצח T-T
 

deisy

New member
אין יותר מידי מה לברר על הבהמוט

פשוט לסיים קווסטים על שהוא רמה 30... הסקיל שהכי קל להביא אותו למקס... הקווסט הוא לאסוף ביצים מהדרקונים האדומים... כדי שתעשו אותו יחד כי לאמא מן הסתם יהיה קצת קשה שם ולך הרבה יותר קל.. פשוט הדרופ רייט ממש נמוך....
 

D amaged R oses

New member
תתבייש עידן ../images/Emo8.gif

SHARP EYES, הסקיל של העין הירוקה, אני בעיקרון לא יודעת מה התיאור שלו ;O אבל זה עושה לי קריטיקל ובקריטיקל יש לי דמג' ממש חזק מהרגיל. זה מחזק......[?]
 

Hasselblad

New member
SE

מעלה גם את הדמג וגם את הסיכוי לקריטיקל, ברמה 1 הוא מעלה את הסיכוי לקריטיקל ב 1% ואת הדמג ב 11% במקס שלו ברמה שלושים הוא מעלה את הסיכוי לקריטיקל ב 15% ואת הדמג ב 40% סקיל מעולה!!!
 

Guid

New member
אהההה!

נו, בטח שאני מכיר... /tapuzforum/images/emo9.gif סקיל תותח לגמרי! בקרוב אצלי~ P:
 

icy woman

New member
למה נדמה לי

שאתה עדיין לא יודע מה זה SE בבירור, אבל לא נעים לך להודות...???
 

Guid

New member
אתם בכח מוציאים אותי נוב? /tapuzforum/images/emo6.gif

אני יודע מה זה הסקיל הזה, חבר שלי מווינדיה (זה שלקח אותי לווינדריידרס בפעם הראשונה) השתמש בסקיל הזה כשהיינו בפארטי... אז אין לכם מה לדאוג, אני יודע מה זה, אפילו שלא זכרתי את השם של זה... (אהמ*איריס*אהמ) /tapuzforum/images/emo6.gif בכל מקרה, גלית, גם אם לא הייתי יודע, אני לא יכול להיכנס ללינקים מהפלאפון~ P:
 

deisy

New member
נו, אני יצאתי נובית בסוף ../images/Emo3.gif

שכחתי שאתה גולש מהפאלפון
 

Macbook

New member
עידן, איך אתה לא מתעצבן

מלרשום סוגריים וסימנים בפלאפון? ארגגגגגגג
 

Guid

New member
איך אפשר בלי סימנים? XD

ולמזלי, נוח מאוד להוסיף סימנים לטקסט במכשיר שלי, אז זה לא באמת מפריע... /tapuzforum/images/emo6.gif
 

icy woman

New member
חס וחלילה

סליחה עידן, לא בכוונה להעליב
פשוט, התגובה שלך היתה דומה לזו שלי לו לא הבנתי וכנראה נובית כמוני רואה רק נובים סביבה..(או בעצם רוצה לראות
)
 

Guid

New member
נו, איריס,

באמת נראה לך שנעלבתי מזה...? /tapuzforum/images/emo6.gif הכל ברוח טובה~ P:
 

Hasselblad

New member
מזל טוב!!!

מזל טוב על הרמה! ותתחדשי על הסקיל! אכן SE הוא אחד הסקילים הכי שווים שיש!!!
 

deisy

New member
וואווו מגניב לגמרי!

תתחדשי! ומזל טוב!!! אין על ה SE אני מתה עליו, כל פעם שאני משחקת עם מאיה פתאום יש לי קריטיקל
ודמג' גבוהה...
 
../images/Emo41.gifשיחות בפינת ההטרדות המיניות.../images/Emo12.gif../images/Emo219.gif

בשבוע האחרון היו לי אלפים כאלו, צילמתי רק 2. זו עוד הייתה נורמלית.
 
למעלה