הוליווד מגיעה לפורום!

moti80

New member
הוליווד מגיעה לפורום!

לאחר שיחה עם בנו, החלטנו לנסות להרים כמה הפקות מעט שונות לפורום. במשך זמן רב לא יצא לי לכתוב בפורום, אז אספר ואזכיר מעט על עצמי. שמי מוטי שמש, אני מעצב גרפי בוגר שנקר ובעל סטודיו לעיצוב, אנימציה ואפקטים לוידאו. קרוב יותר לנושא הפורום אני אמן ציורי גוף ואפקטים וצלם. מתוך עיסוקי השונים החלטתי לנסות ולעשות מספר הפקות אשר יכללו את תחומי עיסוק אלו. ההפקות מתוכננות להיות בנושאים מגוונים ומעט שונות מסטים של צילומי אופנה או יופי. כל הפקה תכלול ציורי גוף, איפור אפקטים, אפקטים ממוחשבים ועריכה גרפית מתוחכמת לשילובם יחד. בסופו של דבר המטרה היא לעשות סטים מעט שונים אשר יראו יותר כמו סט מסרט הוליוודי. לכל סט יופק סרטון אשר יתעד את תהליך העבודה ולבסוף סט צילומים. כל הצילומים הנבחרים לבסוף יפורסמו כאן בפורום. מי מכן אשר מעוניינת להשתתף בפרוייקט שכזה, מוזמנת לפנות אלי ישירות במסרים או במייל: [email protected] קחו בחשבון שכל סט שכזה יכלול גם ציורי גוף, הדבקה של תוספות גומי, מסכה או אפקטים שונים - כמו הנעשה בסרטים.
 
מומלץ מאוד!

בנות שמעוניינות לקחת חלק בהפקה שונה ומיוחדת מאוד זו ההזדמנות שלכן, אני יכול להתחייב שהתוצאה הסופית תיהיה לא פחות ממדהימה! ואני אשמח לראות כמה שיותר בנות שרוצות לקחת חלק בהפקות הללו.
 
מוטי מאמי אתה בכל מקום - אני ממליצה בחום

מי שלא יודע , מוטי הוא מהמובילים בתחום אומנות ציור הגוף בארץ ואחד האנשים האדיבים והמקצועיים ביותר. בנות , אם לא בשביל התמונות בשביל החוויה ואני בדרך כלל לא ממש מפרגנת אז רוצו .
 

1Unicorn1

New member
מסכימה עם שחר

עבודותיו של מוטי הולכות בפניו ומדברות בפני עצמן.
 

innocence

New member
וואו! הכפפה הזו מדהימה!

הייתי שמחה לשמוע קצת יותר על ההפקה, האם תכלול עירום? עירום חלקי? כמו כן, היכן תתקיים וכו.
 

moti80

New member
כמה דוגמאות נוספות לעבודות וקצת יותר מידע

קודם כל, תודה שחר על הפרגון, אני שמח לפוגשך גם כאן :) ציורי גוף, כשמם כן הם - הם מצויירים על הגוף עצמו. ציורי הגוף יכולים לכלול עירום חלקי, או עירום מלא - תלוי בהקשר, בנושא ובתוצאה אליה שואפים להגיע. בנוסף, חשוב לי להבהיר כי לא יהיו צילומים של גוף עירום, אלא רק אם לפחות יהיה מכוסה בצבע. לעיתים על איזורים אינטימיים או כאלו שנרצה להסתיר נוכל להדביק עזרים שונים או אביזרים וכמובן - תמיד אפשר לשחק בתאורה ובזויות צילום. מבחינת מיקום הסטים - לכל נושא ורעיון יבחר מיקום. המיקום יכול להיות בתוך סטודיו או מבנה אחר, או גם צילומי חוץ בטבע, ברחוב וכדומה. יתכנו הפקות אשר ידרשו מספר מפגשים (לא נראה לי שנזדקק ליותר משלושה בסט המורכב ביותר) וזאת במקרים וניצטרך לעשות יציקה של חלקי גוף, לפסל עליהם תוספת כזו או אחרת ואז ביום הסט להדביק את הכל, לאפר - ולצלם. בינתיים אני מעלה עוד כמה דוגמאות לעבודות נוספות שלי. אשמח לענות על כל שאלה נוספת שתתעורר :)
 

videokid

New member
לא ממש מתאים לישראל ודעתי על הנושא.

מבלי להכנס לאישו ולוויכוחים שאמרנו שהמנהלים לא בסדר כי מאפשרים פרסום ע"ג הפורום ועכשיו עובדה שזה נכון, אבל ת'אמת מגיע למוטי שמש קרדיט על עבודה יפה מאוד. לא זה ממש לא מפריע שיש מודעה כזו והלוואי שתצליח להרים את ההפקה (זה היה בדיוק הרעיון שלי לשיתופי פעולה) רק שלפעמים אנשים שיש להם אפשרות סתם אוהבים לבאס מישהו שבא לתרום, כמוני או כמו ליאת... חשבתי שאתם מודעים לעובדה שבארץ יש לבנות בעיה עם עירום... בכל מקרה, בשבוע הקרוב מגיעה לארץ דוגמנית עבור פרוייקט שאני עובד עליו אשמח לדבר איתה, יכול להיות שאוכל לתרום אותה ליום עבודה, במקרה הזה אין בעיה עם עירום מלא או חלקי.
 
כמה דברים

א' מדובר בהפקה לטובת הפורום בלבד ולא להפקה עבור אדם כזה או אחר או עבור מטרות רווח או עבור העשרת תיק עבודות כזה או אחר, עם כל הכבוד למוטי יש תיק עבודות מרשים ברמה בין לאומית והפקה כזו או אחרת לא ממש תשנה את הרושם שאנשי מקצוע מקבלים ממנו. דבר שני אם עוד לא הבנת ההפקות מיועדות עבור הפורום בלבד וככאלו הבנות שאותן אנחנו מחפשים הן חברות בפורום ולא דוגמנית שאתה מביא מחו"ל זה כל היופי של הפקה עבור הפורום, בנות מהפורום עם אנשי מקצוע אדומים בפורום. גם בעבר הועלו הפקות עבור הפורום על גבי הפורום עצמו, לדוגמא ניתן לקחת את ההפקה הקודמת עם מוטי "על בועות ותחרות" אותה תוכל למצוא באזור המאמרים של הפורום, "הפקת נערת הפורום" שנערכה לפני יותר משנה וכמובן כל ההפקות עבור תחרות נערת פלפל של הפורום. ושוב אציין במידה ויש לך טענות שלח מסר למנהלים ואל תעלה אותן על גבי הפורום.
 
דעה שלי בקשר לכל הנושא הזה..

ניראה לי זה לא מתאים לכאן, הי רוב הבנות פה מתחת ל18 ואפילו אם מכסים את האיזורים האינטימים בכל מיני אביזרים וקשיקושים.. ממש לא ניראה לי מתאים. אני מציעה לך להתאים את זה יותר לגיל של הבנות פה בפורום, שלא יהיה יותר מידי חשוף. כי ככה זה ממש לא לעניין. ניצול הגוף של נערה צעירה, ממש לא לעניין.
 
למעלה