הודעה משמחת לקורא יוסף!

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
הודעה משמחת לקורא יוסף!

הודעה משמחת לקורא יוסף!
התגשמות כל חלומותיך עומדת על הפרק!
צמצום השימוש בכסף מזומן, ואיסור על נהגי אוטובוסים לקבל אותו!

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?fbdid=1000878898

הייתי מסמנת כאופטופיק, אבל הזכירו גם נהגי אוטובוסים ומוניות, אז זה טופיקי לפורום.
 
צריך לספר לגלובס

הודעה משמחת לקורא יוסף!
התגשמות כל חלומותיך עומדת על הפרק!
צמצום השימוש בכסף מזומן, ואיסור על נהגי אוטובוסים לקבל אותו!

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?fbdid=1000878898

הייתי מסמנת כאופטופיק, אבל הזכירו גם נהגי אוטובוסים ומוניות, אז זה טופיקי לפורום.
צריך לספר לגלובס
שאחד באפריל עוד 7חודשים
 

25306yosef

New member
מה רע ברכישת כרטיסי אוטובוס בקופות ???

צריך לספר לגלובס
שאחד באפריל עוד 7חודשים
מה רע ברכישת כרטיסי אוטובוס בקופות ???
מה רע ברכישת כרטיסי נסיעה ברשת הסופרמרקטים של צ'רלס ???

מדוע בלתי אפשרי להוציא מהנהגים את העיסוק בכספים ובנקאות ולהעבירו לקופאים שיעסקו במכירת כרטיסי נסיעה כפי שיש ברכבת ישראל ???
 
מה עניין שמיטה להר סיני?

מה רע ברכישת כרטיסי אוטובוס בקופות ???
מה רע ברכישת כרטיסי נסיעה ברשת הסופרמרקטים של צ'רלס ???

מדוע בלתי אפשרי להוציא מהנהגים את העיסוק בכספים ובנקאות ולהעבירו לקופאים שיעסקו במכירת כרטיסי נסיעה כפי שיש ברכבת ישראל ???
מה עניין שמיטה להר סיני?
מה הקשר בין הכתבה הזאת, שאומרת שנהגי אוטובוס כן יתעסקו בכספים, פשוט בכרטיסי אשראי. מה שיעכב את התורים, ויאריך אותם מאוד.

לבין הוצאת העיסוק בכספים מהנהג, התקנת מכונות תשלום שמקבלות מזומן בתחנות. שזה דבר מבורך מאוד.
 

25306yosef

New member
אם הדבר יעכב את התורים ויאריך אותם

מה עניין שמיטה להר סיני?
מה הקשר בין הכתבה הזאת, שאומרת שנהגי אוטובוס כן יתעסקו בכספים, פשוט בכרטיסי אשראי. מה שיעכב את התורים, ויאריך אותם מאוד.

לבין הוצאת העיסוק בכספים מהנהג, התקנת מכונות תשלום שמקבלות מזומן בתחנות. שזה דבר מבורך מאוד.
אם הדבר יעכב את התורים ויאריך אותם
אז יאלצו בסופו של דבר להוציא את העיסוק בכספים מהנהגים ולעבור למכירת כרטיסי נסיעה בקופות ו/או ברשתות השיווק.
 
ברגע שמתבצעת עסקה בכרטיס אשראי,

מה עניין שמיטה להר סיני?
מה הקשר בין הכתבה הזאת, שאומרת שנהגי אוטובוס כן יתעסקו בכספים, פשוט בכרטיסי אשראי. מה שיעכב את התורים, ויאריך אותם מאוד.

לבין הוצאת העיסוק בכספים מהנהג, התקנת מכונות תשלום שמקבלות מזומן בתחנות. שזה דבר מבורך מאוד.
ברגע שמתבצעת עסקה בכרטיס אשראי,
אני לא רואה סיבה שהנהג יהיה מעורב בתהליך הזה, בדיוק כמו שנהגי רכבת ישראל ואפילו הפקחים שם לא מעורבים בתהליך הזה.
לראיה- המטרונית מתוכננת לעבוד כך, הנוסעים לא עוברים בכלל דרך הנהג, אין אפילו דלת כניסה לאוטובוס ליד הנהג.

אגב חשוב מאוד: חייבת להשתנות הרגולציה מול הבנקים ושירותי משיכת הכספים בכספומטים, שיאפשר או אפילו ייאלצו אותם לשחרר שטרות בעריכים נמוכים, ולהפסיק לשלוח אנשים עם שטרות של 200 שקל לרכוש מוצרים בסכומים נמוכים, וביניהם נסיעה בתח"צ; זה איום ונורא הדבר הזה שאנשים באים לאוטובוס עם שטרות בעריכים גבוהים.
 
אתה מודע לזה

מה רע ברכישת כרטיסי אוטובוס בקופות ???
מה רע ברכישת כרטיסי נסיעה ברשת הסופרמרקטים של צ'רלס ???

מדוע בלתי אפשרי להוציא מהנהגים את העיסוק בכספים ובנקאות ולהעבירו לקופאים שיעסקו במכירת כרטיסי נסיעה כפי שיש ברכבת ישראל ???
אתה מודע לזה
שלא כולם גרים בערים הגדולות, קרוב לתחנה בה יש קופאי?
אתה מודע לזה שיש אנשים העולים לאוטובוס בתחנות ביניים, לעיתים בלי תכנון מראש?
אתה מודע לזה שכדי לאפשר למי שמחליט מסיבה כלשהי לנסוע מצומת נידחת כלשהי לרכוש כרטיס יש להציב בצומת קופה עם קופאי או אוטומט (ועל האוטומט יש לשמור ולתחזק אותו)?
עד עכשיו נסעתי ברכבת הקלה בירושלים 4 פעמים. מתוכן 3 פעמים הכרטיסומט היה תקול- פעמיים הוא לא קיבל את כרטיס האשראי שלי ופעם אחת הוא לא עבד כלל. למזלי התחנות נמצאות במרחק קצר. עכשיו תאר לעצמך מצב דומה כאשר צריך לקנות כרטיסים לפני העליה לאוטובוס בכל הארץ.
 

raminec

New member
תאר לעצמך מצב שבו יש לך רב-קו עם ערך צבור

אתה מודע לזה
שלא כולם גרים בערים הגדולות, קרוב לתחנה בה יש קופאי?
אתה מודע לזה שיש אנשים העולים לאוטובוס בתחנות ביניים, לעיתים בלי תכנון מראש?
אתה מודע לזה שכדי לאפשר למי שמחליט מסיבה כלשהי לנסוע מצומת נידחת כלשהי לרכוש כרטיס יש להציב בצומת קופה עם קופאי או אוטומט (ועל האוטומט יש לשמור ולתחזק אותו)?
עד עכשיו נסעתי ברכבת הקלה בירושלים 4 פעמים. מתוכן 3 פעמים הכרטיסומט היה תקול- פעמיים הוא לא קיבל את כרטיס האשראי שלי ופעם אחת הוא לא עבד כלל. למזלי התחנות נמצאות במרחק קצר. עכשיו תאר לעצמך מצב דומה כאשר צריך לקנות כרטיסים לפני העליה לאוטובוס בכל הארץ.
תאר לעצמך מצב שבו יש לך רב-קו עם ערך צבור
שתקף לכל קווי וחברות התח"צ בישראל ואותו אתה יכול לטעון באינטרנט באמצעות המחשב שלך.
אז אפשר להוציא לפועל תוכנית שמייתרת את השימוש בקופה אצל הנהג.
 
רק שאין לך מצב כזה.

תאר לעצמך מצב שבו יש לך רב-קו עם ערך צבור
שתקף לכל קווי וחברות התח"צ בישראל ואותו אתה יכול לטעון באינטרנט באמצעות המחשב שלך.
אז אפשר להוציא לפועל תוכנית שמייתרת את השימוש בקופה אצל הנהג.
רק שאין לך מצב כזה.
וגם כשיהיה, אם יהיה, הוא ידרוש שימוש בטכנולוגיה שאינה זמינה לכולם מסיבות שונות.
 
האינטרנט.

מה לא זמין באינטרנט?
האינטרנט.
תחבורה ציבורית צריכה להיות זמינה גם למי שאין לו כרטיס אשראי וחיבור לאינטרנט. רק אחרי שלכולם יהיה אמצעי לשלם בלי מזומנים ניתן יהיה לותר על האפשרות לשלם במזומן.
 

25306yosef

New member
אבל הנהג לא צריך להתעסק בכסף !!!

האינטרנט.
תחבורה ציבורית צריכה להיות זמינה גם למי שאין לו כרטיס אשראי וחיבור לאינטרנט. רק אחרי שלכולם יהיה אמצעי לשלם בלי מזומנים ניתן יהיה לותר על האפשרות לשלם במזומן.
אבל הנהג לא צריך להתעסק בכסף !!!
הנהג צריך להיות מרוכז בנהיגה בלבד !!!

את כרטיסי הנסיעה צריך לרכוש מחוץ לאוטובוס.

עצם העובדה שהתחבורה הציבורית צריכה להיות זמינה גם למי שאין לו כרטיס אשראי וחיבור לאינטרנט, לא אומרת שהתשלום עבור הנסיעה בתחבורה הציבורית צריך להתבצע אצל נהגי האוטובוסים בלבד ובמזומן בלבד, וזהו המצב האבסורדי כיום.
 
בארצות אחרות יש בשביל זה קופאי באוטובוס.

אבל הנהג לא צריך להתעסק בכסף !!!
הנהג צריך להיות מרוכז בנהיגה בלבד !!!

את כרטיסי הנסיעה צריך לרכוש מחוץ לאוטובוס.

עצם העובדה שהתחבורה הציבורית צריכה להיות זמינה גם למי שאין לו כרטיס אשראי וחיבור לאינטרנט, לא אומרת שהתשלום עבור הנסיעה בתחבורה הציבורית צריך להתבצע אצל נהגי האוטובוסים בלבד ובמזומן בלבד, וזהו המצב האבסורדי כיום.
בארצות אחרות יש בשביל זה קופאי באוטובוס.
ומי שרוצה לרכוש כרטיס נסיעה באשראי יכול לעשות זאת גם היום- בקופות. קופות יש בתחנות מרכזיות, לא ניתן להציב בכל צומת.
 

25306yosef

New member
אבל הבעיה שכיום אין קופות

בארצות אחרות יש בשביל זה קופאי באוטובוס.
ומי שרוצה לרכוש כרטיס נסיעה באשראי יכול לעשות זאת גם היום- בקופות. קופות יש בתחנות מרכזיות, לא ניתן להציב בכל צומת.
אבל הבעיה שכיום אין קופות
קופות למכירת כרטיסי נסיעה עבור נסיעה באוטובוס יש כיום רק בקואופרטיב אגד (לא אגד תעבורה), וניתן לשלם באשראי רק מסכום של 20 ש"ח.

כלומר, ברוב חברות האוטובוסים אין בכלל קופות למכירת כרטיסי נסיעה בודדים והתשלום עבור רכישת כרטיסי נסיעה בודדים אפשרי אצל נהגי האוטובוסים בלבד ובמזומן בלבד !!!, ובקואופרטיב אגד לא ניתן לשלם בקופות באמצעות כרטיסי אשראי על סכום הנמוך מ-20 ש"ח.

ומכיוון שכך הם פני הדברים כפי שציינתי לעייל, במקרה של תקלה בכרטיס הרב-קו אין לנוסע כל אפשרות לרכוש כרטיס נסיעה בודד באמצעות כרטיס אשראי כפי שקיים ברכבת ישראל ובכרמלית בחיפה, אלא באמצעות תשלום לנהג בלבד ובמזומן בלבד !!!
 

שכנה

New member
בארצות אחרות אפשר לקנות כרטיס בכל קיוסק,

בארצות אחרות יש בשביל זה קופאי באוטובוס.
ומי שרוצה לרכוש כרטיס נסיעה באשראי יכול לעשות זאת גם היום- בקופות. קופות יש בתחנות מרכזיות, לא ניתן להציב בכל צומת.
בארצות אחרות אפשר לקנות כרטיס בכל קיוסק,
בכל מכולת ופיצוציה. בארצות אחרות יש גם מכשיר לקניית כרטיס על האוטובוס.

בארצות אחרות לא צריך את השטות הזו של הרב-קו שלפעמים נתקע, לפעמים מתקלקל ואתה צריך שהאח הגדול ידע לאן אתה נוסע - בשביל כרטיס שארכו 90 דקות, ואם שכחת את הרב-קו בבית, אבוד לך.
בארצות אחרות, בכרטיס הסטנדרטי, מנייר, מאפשר להחליף אוטובוסים כרצונך במהלך ה-90 דקות הללו.
 

kobiz99

New member
אתה מערב מין בשאינו מינו

אבל הנהג לא צריך להתעסק בכסף !!!
הנהג צריך להיות מרוכז בנהיגה בלבד !!!

את כרטיסי הנסיעה צריך לרכוש מחוץ לאוטובוס.

עצם העובדה שהתחבורה הציבורית צריכה להיות זמינה גם למי שאין לו כרטיס אשראי וחיבור לאינטרנט, לא אומרת שהתשלום עבור הנסיעה בתחבורה הציבורית צריך להתבצע אצל נהגי האוטובוסים בלבד ובמזומן בלבד, וזהו המצב האבסורדי כיום.
אתה מערב מין בשאינו מינו
חד משמעית הנהג לא צריך לעשוק בגבייה ואו כל מטלה אחרת מלבד נהיגה

דרך הביצוע הקימת במערב קופות בתחנות לצורך קנית כרטיס נסיעה בודד לנוסעים מזדמנים.

וקופות מרכזיות בהן ניתן לטעון חוזים

כל דבר מעבר לכך מצריך מערכת סליקה אחידה לכל המפעילים כי רבים ושונים הם ללא מערכת סליקה אחידה ו ארצית לא להיה כרטיס חכם צובר רלוונטי
 
לעשוק בגביה?!
טעות פרוידיאנית?


אתה מערב מין בשאינו מינו
חד משמעית הנהג לא צריך לעשוק בגבייה ואו כל מטלה אחרת מלבד נהיגה

דרך הביצוע הקימת במערב קופות בתחנות לצורך קנית כרטיס נסיעה בודד לנוסעים מזדמנים.

וקופות מרכזיות בהן ניתן לטעון חוזים

כל דבר מעבר לכך מצריך מערכת סליקה אחידה לכל המפעילים כי רבים ושונים הם ללא מערכת סליקה אחידה ו ארצית לא להיה כרטיס חכם צובר רלוונטי
לעשוק בגביה?!
טעות פרוידיאנית?
 
איפה הקיוסק בצומת כפר נחום?

אבל הנהג לא צריך להתעסק בכסף !!!
הנהג צריך להיות מרוכז בנהיגה בלבד !!!

את כרטיסי הנסיעה צריך לרכוש מחוץ לאוטובוס.

עצם העובדה שהתחבורה הציבורית צריכה להיות זמינה גם למי שאין לו כרטיס אשראי וחיבור לאינטרנט, לא אומרת שהתשלום עבור הנסיעה בתחבורה הציבורית צריך להתבצע אצל נהגי האוטובוסים בלבד ובמזומן בלבד, וזהו המצב האבסורדי כיום.
איפה הקיוסק בצומת כפר נחום?
בצומת אליפלט? בצומת הנגב?
 

25306yosef

New member
למה בקיוסק ?

איפה הקיוסק בצומת כפר נחום?
בצומת אליפלט? בצומת הנגב?
למה בקיוסק ?
אפשר להציב בכל תחנה מכונות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה, וגם למכור כרטיסי נסיעה לצורך שימוש עתידי ברשתות השיווק הגדולות.
 
פחחחחחחח.

למה בקיוסק ?
אפשר להציב בכל תחנה מכונות אוטומטיות למכירת כרטיסי נסיעה, וגם למכור כרטיסי נסיעה לצורך שימוש עתידי ברשתות השיווק הגדולות.
פחחחחחחח.
תציב מכונה אוטומטית למכירת כרטיסים בצמתים בהן אין פעילות אנושית בלילה? תצטרך להוסיף על כל אחת מהן שומר, אחרת הן יעלמו. וזה בהנחה שהן יפעלו בצורה סבירה אם לא יחבלו בהן, הנחה ממש לא מבוססת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה